رئیسی: اراده جوانان فلسطینی حماسه آفرید

رئیس جمهور با بیان اینکه اراده پولادین جوانان فلسطینی حماسه بزرگی خلق کرد، گفت: امیدوارم خداوند مجاهدین را در آزادسازی سرزمین آنها کمک کند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سید ابراهیم رئیسی  پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ۴ ایستگاه مترو در خطوط ۶ و ۷، اظهار کرد: رشادت، شجاعت، مقاومت و ابتکار عمل مجاهدین فلسطینی را باید تبریک بگویم. مقاومت آنها در این عملیات غرورآفرین، مثال زدنی است. این اراده پولادین جوانان فلسطینی حماسه بزرگی خلق کرد و نشان داد ظلم به یک ملت و آواره کردن مردم و تصرف سرزمین آنها می تواند مدتی وجود داشته باشد ولی مردم مظلوم را به ستوه می‌آورد و انها دیگر حاضر نیستند ادامه این ظلم را تحمل کنند. امیدوارم خداوند مجاهدین را در آزادسازی سرزمین آنها کمک کند.

بیشتر بخوانید:

رئیسی: مبارزه با فساد و اجرای عدالت از جمله مزیت‌های تکمیل دولت هوشمند است

وی در ادامه با بیان اینکه همت شهرداری تهران برای رفاه حال مردم تهران قابل تقدیر است، اظهار کرد: در شهرداری تهران برای حل مشکل ترافیک و آلایندگی تلاش میء‌شود. همت شهردار تهران و همکارانشان این است که تعداد ایستگاه‌های مترو را بیشتر کنند که به تلاش شبانه روزی و اعتبار نیاز دارد. تامین واگن هم بسیار ضروری است که افزایش بهره‌وری را به دنبال دارد و در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌شود. برای تامین اتوبوس هم برنامه ریزی شده که این نیاز رفع شود. برای برقی‌کردن تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها هم برنامه‌ریزی جدی شده است تا آلودگی تهران کمتر شود. برای رفاه مردم تهران باید کارهای زیادی انجام شود و هدف گذاری خیلی خوبی برای رفع مشکل ترافیک و آلایندگی انجام شده است.

کد خبر: 1201500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =