تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه خیریه محک/ دانشجویان 3 رشته برای کارورزی پذیرفته می‌شوند

موسسه خیریه محک آمادگی خود را برای پذیرش دانشجویان رشته‌های پرستاری، روانشناسی و مددکاری دانشگاه آزاد اسلامی در قالب کارورزی و کارآموزی اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، زمینه‌های همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه خیریه محک با حضور مدیر کل امور خیرین و توسعه وقف دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر عامل موسسه خیریه محک بررسی شد.

بیشتر بخوانید:

دعوت از مؤسسات خیریه و وقف برای مشارکت در اجلاس سراسری خیرین و واقفین دانشگاه آزاد اسلامی

در این جلسه که در محل موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک) با حضور مدیرانی از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد؛ جاهد، مدیر کل امور امور خیرین و توسعه وقف دانشگاه آزاد اسلامی و احمدیان، مدیرعامل موسسه خیریه محک بر آمادگی خود برای همکاری در حوزه خیری و ضرورت همکاری نهادهای متولی خیر و وقف تاکید کردند و مقرر شد در قالب تفاهم نامه‌ای، همکاری‌هایی در حوزۀ درمان و سلامت بین دانشگاه آزاد اسلامی و موسسه محک برنامه‌ریزی و عملیاتی شود.

موسسه محک آمادگی خود را برای پذیرش دانشجویان رشته‌های پرستاری، روانشناسی و مددکاری در قالب کارورزی و کارآموزی اعلام و مقرر شد با مشورت معاونت درمان موسسه محک و معاونت پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، زمینه‌های همکاری در سایر حوزه‌های درمان و سلامت بررسی و تعریف شود.

در این جلسه بر توانمندی‌های هر دو نهاد در حوزه‌های مختلف همکاری تاکید و گزارشی از توانمندی‌ها ارائه شد.

انتهای پیام/   

کد خبر: 1204065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =