سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی لردگان منصوب شد

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، معاون هماهنگی و برنامه ریزی و جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان در محل سالن جلسات دانشگاه آزاد لردگان برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این نشست با اهدای لوح سپاس، از خدمات و تلاش‌های بیژن خلیل مقدم رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان تجلیل و با اعطای حکمی از سوی ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، سهراب میراثی به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان معرفی شد.

همچنین در سفری یکروزه به شهرستان لردگان، مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با امام جمعه و فرماندار شهرستان لردگان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از ارتقای جایگاه دانشگاه آزاد لردگان خبر داد و گفت: با توجه به تحصیل حدود یکهزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی لردگان، به زودی پردیس لردگان به مرکز یا واحد دانشگاهی تبدیل خواهد شد.

وی با ارائه گزارشی کامل از دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و قدردانی از تعامل خوب مسئولان شهرستان لردگان با دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با تفاهم نامه‌ای که با سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان داشتیم، ان شاء الله تا آینده‌ای نزدیک ساختمانی مناسب و شایسته مردم شهرستان، برای مجموعه پردیس دانشگاه آزاد اسلامی لردگان پیش بینی خواهد شد.

رحیمی عنوان کرد: به منظور رفاه حال دانشجویان و بعد مسافت لردگان تا مرکز استان، از مهرماه امسال تمامی کلاس های درس دانشجویان کارشناسی ارشد در رشته های مختلف تحصیلی در محل دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان تشکیل خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، انتظار می‌رود همراهی و همدلی مسئولان شهرستانی بیش از گذشته افزایش یابد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور با درجه جامع است که بیش از ۱۱ هزار نفر از جوانان جویای علم در این مجموعه بزرگ مشغول تحصیل هستند.

بازدید از مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی پردیس لردگان و دیدار با دانشجویان، استادان و کارکنان، نشست با دانشجویان تشکل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و بازدید از کلاس های درس دانش آموزان دبستان دخترانه سما لردگان، از دیگر برنامه های سفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه به شهرستان لردگان بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1204260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =