اعتراض باشگاه پرسپولیس به حکم سنگین کمیته اخلاق

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای نسبت به محکومیت مدیرعامل این باشگاه و نیز مدیر و سرمربی سرخپوشان اعتراض کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «پیروی اعلام احکام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص محکومیت باشگاه، مدیرعامل، سرمربی و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن اعتراض به این احکام، از ریاست محترم فدراسیون فوتبال تقاضا دارد این احکام و قوانین مستند فوتبال در خصوص همه باشگاه‌ها اجرا گردد؛ چرا که تبعیض در این زمینه مورد اعتراض واقع خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

آقای گل پرسپولیس پس از ۹ ماه مصدومیت به فوتبال بازگشت + عکس

باشگاه پرسپولیس معتقد است قانون باید به دور از تبعیض ملاک باشد و قانون زمانی معتبر، قابل پذیرش و قاطع چهره می‌گشاید که همگان، آن را رعایت کنند. وقتی در اجرای قانون تبعیض وجود داشته باشد، قطعاً هرج و مرج و ناهنجاری بیشتر نمایان می‌شود.

از سویی ادامه، توسعه و اجرای برنامه‌ها، طرح‌ها و گسترش فضای سالم جوانمردی، پهلوانی و قهرمانی در فضایی شکل واقعی خود را در سطح ورزش و مخصوصاً فوتبال نشان می‌دهد که همه با یک چشم و در قالب قانون دیده شوند.

باشگاه پرسپولیس بی‌شک به قانون، قانون‌گذاران و تصمیم‌سازانی که بر اجرای به دور از تبعیض باشگاه‌ها و افراد حرکت می‌کنند، احترام می‌گذارد و چشم امید داریم که این قوانین برای همه به یک شکل، مورد محاسبه و اجرا قرار گیرد.

باشگاه پرسپولیس آمادگی خود را برای حمایت از اجرای مطلق قانون اعلام می‌دارد و امیدوار است با مساوات و عدالت و حذف حواشی مختلف، مسیر توسعه فوتبال هموار گردد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1206739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =