استقلال برای خواستن قلی‌زاده باید ۱۱۱ میلیارد به باشگاه لهستانی پرداخت کند

باشگاه لخ‌پوزنان در پاسخ به پیشنهاد استقلال به صورت مکتوب اعلام کرد که در صورتی رضایت‌نامه قلی‌زاده را صادر می‌کند که مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو به حسابش واریز شود.

به گزارش گروه ورزش ایسکانیوز، علی قلی‌زاده یکی از بازیکنان مورد نظر جواد نکونام در فصل نقل و انتقالات محسوب می‌شود، بازیکنی که در پست هافبک بازی می‌کند و از تکنیک بالایی برخوردار است.

او در هفته‌های گذشته با استقلالی‌ها به مذاکره پرداخت و آبی‌پوشان برای دریافت رضایت‌نامه وی به باشگاه لخ‌پوزنان لهستان نامه رسمی زده و خواهان عقد قرارداد با وی شدند.

بیشتر بخوانید

استقلال برای جذب هافبک سابق خود موفق خواهد شد؟

باشگاه لخ پوزنان در پاسخ به پیشنهاد استقلال به صورت مکتوب اعلام کرد در صورتی حاضر است رضایت نامه قلی‌زاده را صادر کند که مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو به حساب این باشگاه واریز شود.

باشگاه لهستانی در این نامه تاکید کرد تحت هیچ شرایطی حاضر به تخفیف و دریافت اقساطی برای صدور رضایت‌نامه قلی‌زاده نیست.

باشگاه استقلال برای جذب قلی‌زاده علاوه بر پرداخت یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورویی به باشگاه لخ‌پوزنان باید در حدود یک میلیون یورو نیز به این بازیکن پرداخت می‌کرد.

با این حساب باشگاه استقلال برای جذب قلی‌زاده باید در حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار یورو و به عبارتی ۱۱۱ میلیارد پرداخت می‌کرد.

این رقم سنگین باعث شد استقلال‌ برای به خدمت گرفتن قلی‌زاده عقب‌نشینی کند و حالا شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس برای جذب قلی‌زاده پیش قدم شده است.

در این شرایط چنین سوالی مطرح می‌شود که باشگاه پرسپولیس حاضر است ۱۱۱ میلیارد برای جذب قلی‌زاده پرداخت کند و یا آنها نیز نیز عقب‌نشینی می‌کنند.

کد خبر: 1237099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =