بورس دوباره ریخت / افت ۴ هزار واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت ۴ هزار و ۲۷۸ واحدی به ۲ میلیون و ۲۱۷ هزار واحد رسید.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز (سه شنبه، ۱۹ تیرماه) با افت ۴ هزار و ۲۷۸ واحدی (۴۲۷۸.۷۷) به ۲ میلیون و ۲۱۷ هزار واحد (۲,۲۱۷,۰۲۰.۵) رسید.

بیشتر بخوانید:

دلیل رکود بورس چیست؟

از دیگر تغییرات شاخص‌های بورس می‌توان به افت ۳۲۶ واحدی (۳۲۶.۷۹) شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد که به ۷۰۹ هزار و ۷۰۶ واحد (۷۰۹,۷۰۶.۵) رسیده است.

همچنین حجم معاملات امروز ۷.۷۸ میلیارد سهم بود که طی ۲۶۱,۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۱,۰۳۳.۸۱۹ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۴,۶۶۵,۷۵۶.۸۹۸ میلیارد ریال شد.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شپنا، وبملت و خودرو شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فارس، وپارس و بفجر با افزایش خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۹۲۹ میلیون ورقه به ارزش ۶۸ هزار و ۴۷۹ میلیارد تومان (۶۸,۴۷۹.۲۳۵) در ۲۱۵ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۵۴ و احد افت کرد و در ارتفاع ۲۲ هزار و ۸۴۵ واحد (۲۲,۸۴۵.۲۱) قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بپاس، آریا و زاگرس شد و در مقابل نمادهای معاملاتی آریان، فالوم و شصدف بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =