راه‌اندازی سامانه‌ای برای شکایت از کیفیت و قیمت نان

سامانه نظر برای دریافت شکایات مردم از کیفیت نان راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، از امروز با رونمایی از سامانه «نظر»؛ بزرگترین سامانه اشتراک گذاری تجربه خرید، مردم می توانند پس از هر بار خرید نان، نظرات وشکایات خود درباره قیمت وکیفیت نان را ثبت کنند. این نظرات در پرداخت کمک هزینه و تخصیص آرد یارانه ای به نانوایان نقش تعیین کننده‌ای خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

دوئل دولت و نانواها / ‌یارانه نان قرار است تغییر کند؟

مردمی سازی نظارت بر اجرای طرح هوشمندسازی توزیع یارانه آرد، یکی از مهم‌ترین گام‌های این طرح است که از امروز کلید خورد.

مردم می‌توانند با مراجعه به وبسایت «Nazar.ir» و تکمیل پروفایل خود، از این پس به ازای هر بار خرید نام، نظرات خود در خصوص کیفیت و قیمت نان، بهداشت و ... نانوایی موردنظر را ثبت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1208233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      0 0
      درود .من فقط ازمسئولین سوئال دارم آیانانی که شمامصرف میکنیدباکیفیت ازنظروزن وبهداشت وخمیری نان اگرراضی هستیدقطعآشما ازوضعیت نانوائیها بی اطلاع هستیدچون نان سفارشی برای شمامی آورند .