جشنواره اختران هدایت برای چهارمین بار در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در چهارمین دوره جشنواره امامت و مهدویت برای چهارمین بار میزبان جشنواره کتابخوانی اختران هدایت خواهد بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علیرضا عزیزی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی در هر سه دوره گذشته این جشنواره میزبان برنامه کتابخوانی بوده است افزود: در سال اول منابعی با موضوع زندگی پیامبر اعظم(ص)، سال دوم کتاب هایی با موضوع امام علی(ع) و در سال سوم آثاری با محوریت زندگی حضرت فاطمه(س) محور این جشنواره بود و در سال جاری با محوریت زیارت جامعه کبیره جشنواره را برگزار خواهیم کرد که منابع آن بزودی معرفی شده و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

عزیزی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی یکی از استانهای پیشتاز در زمینه جشنواره امامت و مهدویت است اظهار کرد: سال گذشته ما استان برتر در زمینه برگزار جشنواره امامت و مهدویت بودیم و در منظومه برنامه های دانشگاه آزاد خراسان جنوبی جشنواره امامت و مهدویت جایگاه ویژه ای دارد و ما با برنامه ریزی به دنبال برگزاری شایسته این جشنواره هستیم.

وی با اشاره به این که زیارت جامعه کبیره محور همه برنامه های این دوره از جشنواره امامت و مهدویت است خاطر نشان کرد: تفاوت این دوره از جشنواره امامت و مهدویت با دوره های گذشته در زیارت جامعه کبیره است که بصورت یکسان در همه استانها محور ویژه جشنواره است.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی با اشاره به مشارکت کانون های دانشجویی در برگزاری جشنواره کتابخوانی اختران هدایت گفت: این کانون ها همچون دوره های گذشته در کنار ما خواهند بود حلقه های کتابخوانی که به صورت پیش رویداد برگزار می شود توسط کانون های دانشجویی برگزار می شود. هم چنین برگزاری نمایشگاه ها و ایستگاه های مطالعاتی توسط این کانون های برگزار می شود در این دوره از ظرفیت سامانه بافر هم بهره کافی رو خواهیم برد.

عزیزی ادامه داد: نشست هایی با ارگان ها و ادارات نیز برگزار خواهیم کرد تا از ظرفیت های بقیه ادارات و ارگانها در برگزاری جشنواره اختران هدایت استفاده کنیم. با نهادکتابخانه های عمومی استان ارتباط بر قرار کرده ایم تا از ظرفیت آنها در راستای جذب مخاطب بهره مند شویم.

این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه به دنبال آن هستیم تا آمار شرکت کنندگان در جشنواره افزایش یابد تصریح کرد: دانش آموزان اهمیت فوق العاده ای در این جشنواره برای ما دارند و با همکاری مدارس سما در جشنواره سال جاری حضور گسترده دانش آموزان را شاهد خواهیم بود و در این زمینه برنامه ها ریزی های گستره ای صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ظرفیت فضای مجازی در برگزار جشنواره اختران هدایت بهره خواهیم برد افزود: آزمون ها مقطعی به صورت مجازی برگزار می شود تا آمادگی افراد برای آزمون نهایی افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی در زمینه جشنواره در فضای مجازی و هم چنین در صدا و سیما انجام می شود تصریح کرد: هر چند جشنواره در انی دوره به لحاظ اجرایی تفاوتی با سال گذشته ندارد اما تاکید ما بر این است که ثبت نام در جشنواره حتما از طریق سایت امامت و مهدویت انجام شود.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان جنوبی در پایان یادآور شد: علاقمندان جهت شرکت در چهارمین جشنواره کتابخوانی اختران هدایت جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره به سایت جشنواره به آدرس emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

گفتنی است؛ چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می شود علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238311

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =