دستگیری ۳ قاتل متواری در قائمشهر

فرمانده نیروی انتظامی قائمشهر گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و اطلاعات سه قاتل متواری در کمتر از سه ساعت در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، سرهنگ مهدی خادمی روز یکشنبه افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری در یکی از محلات شهرستان قائم شهر، سریعاً بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

جزئیات جدید از قتل یک نوجوان ۱۷ ساله در کرج / ردپای ۱۷ نفر در پرونده پیدا شد

وی ادامه داد : کارآگاهان پلیس در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که یک جوان ۳۳ ساله در اثر اصابت چاقو جان باخته و ضاربان از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی قائمشهر گفت: ماموران پلیس آگاهی، تحقیقات خود را آغاز کردند و با اقدامات فنی و تخصصی و با همکاری پلیس اطلاعات موفق شدند مخفیگاه قاتلان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه، هر سه متهم را در کمتر از سه ساعت دستگیر کنند.

وی با اشاره به اعترافات متهمان به بزه ارتکابی در بازجویی‌های انجام شده، افزود: انگیزه متهمان از ارتکاب نزاع منجر به قتل، خصومت شخصی بوده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی، متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ خادمی گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

کد خبر: 1210286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =