قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۰ تهران چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات در منطقه ۱۰ تهران خواهیم‌ پرداخت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز،‌ اگر قصد خرید خانه در منطقه ۱۰ تهران را دارید،گزارش امروز ما را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت مسکن در اکباتان تهران سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲

آپارتمانی ۷۵ متر در بریانک درحالی که ۹ سال از ساخت آن گذشته شده است و دو اتاق خواب داشته باشد، معادل ۳ میلیاردو ۹۵۰ تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۱۸ ساله در بریانک با متراژ ۵۷ متر و که دو اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۲ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در جیحون با متراژ ۵۰ متر و سنی معادل ۱۸ سال درحالی که این واحد یک خوابه است معادل ۲ میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۸ ساله در دامپزشکی با متراژ ۵۵ متر و یک اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۳ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در آذربایجان را دارید،با سرمایه ۳ میلیاردو ۸۵۰ میلیون تومان میتوانید واحدی ۱۷ ساله با متراژ ۶۵ متر را خریداری کنید.

واحد آپارتمانی ۸ ساله در آذربایجان با متراژ ۵۳ متر و دو تاق خواب در روز های گذشته معادل ۴ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۱ ساله در شهرک آزادی با متراژ ۴۷ متر و یک اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۳ میلیاردو ۲۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۲۰ ساله در شهرک آزادی با متراژ ۵۴ متر و یک اتاق خوابه است به بودجه‌ای معادل ۳ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1210826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =