رکورد خریداری گندم در مراکز دولتی شکست

مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه رکورد خریداری گندم در مراکز دولتی شکسته شد، گفت: پیگیری‌ها برای پرداخت پول گندم کشاورزان انجام شده و به زودی ‌مطالبات گندمکاران پرداخت خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سهراب سهرابی ظهر امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم در استان گلستان اظهار کرد: ‌خرید تضمینی گندم در این استان وضعیت مطلوبی داشته و امسال رکورد خریداری گندم توسط مراکز دولتی شکسته شد.

بیشتر بخوانید:

افزایش ۱۳ درصدی خرید تضمینی گندم

مجری طرح گندم وزارت جهادکشاورزی با قدردانی از برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده برای خرید تضمینی گندم در استان گلستان گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات گلستان، مدیریت صف‌های تحویل گندم بود و توانست رضایت کشاورزان را جلب کند. حدود نیمی از مطالبات گندمکاران این استان پرداخت شده و پیگیری برای پرداخت باقی مانده پول گندم ادامه دارد و به‌زودی شاهد پرداخت آن خواهیم بود.

سهرابی اقدامات صورت گرفته در خصوص تولید نان کامل در استان گلستان را رضایت‌بخش دانست و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته برای صدور مجوز دو واحد از کارخانه‌های آرد استان، تولید آرد کامل در استان انجام خواهدشد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان نیز در این جلسه با اشاره به ثبت رکورد جدید از خرید تضمینی گندم در استان اظهارداشت: تا کنون بیش از یک میلیون و 90 هزار تن گندم در استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

روح الله مهری با بیان اینکه ارزش گندم‌های خریداری شده در استان 18 هزار و 944 میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مرحله اول پرداخت مطالبات گندمکاران انجام و بیش از 8 هزار و 200 میلیارد تومان به حساب کشاورزان گندمکار واریز شد.

وی افزود: 43.5 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده و اسناد و مدارک باقی مانده گندم‌های خریداری شده نیز ثبت شده است و امیدواریم به زودی شاهد پرداخت بقیه پول گندم باشیم.

انتهای پیام/582/.

کد خبر: 1237007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =