کشف لاشه هواپیمای گمشده در البرز / ۲ نفر جان باختند

لاشه هواپیمایی آموزشی سانحه دیده لحظاتی پیش در منطقه سفیددارک ساوجبلاغ مشاهده شده است و امدادگران به صورت پیاده در حال اعزام به محل حادثه هستند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، لاشه هواپیمایی آموزشی سانحه دیده لحظاتی پیش در منطقه سفیددارک ساوجبلاغ مشاهده شده است و امدادگران به صورت پیاده در حال اعزام به محل حادثه هستند.

بیشتر بخوانید:

ماجرای سقوط‌ "‌هواپیما ‌یا بالگرد" در ‌شیراز چیست؟

روز گذشته یک فروند هواپیمای آموزشی که از فرودگاه آزادی شهرستان نظرآباد برخاسته بود، ساعت ۱۲:۴۵ دچار سانحه شد و به گفته محمدرضا البرزی، فرماندار ساوجبلاغ، این هواپیما از شهرستان نظرآباد برخاسته و در مرز بین شهرستان‌های نظرآباد و ساوجبلاغ ارتباط آن با برج مراقبت قطع شده است.

مهدی مهور با اشاره به سقوط هواپیمای آموزشی که روز گذشته از فرودگاه آزادی نظرآباد برخاست، اظهار داشت: بعد از گذشت یک روز و نیم لاشه این هواپیما بین کوه‌ها پیدا شد که متأسفانه دو سرنشین این هواپیما جان خود را از دست داده بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز ادامه داد: روز گذشته این هواپیمای آموزشی که از فرودگاه آزادی شهرستان نظرآباد برخاسته بود، ساعت 12:45 دچار سانحه شد که به‌دلیل صعب‌العبور بودن منطقه دسترسی به هواپیمای سقوط‌کرده سخت است.

مهرور درباره دلیل تأخیر در پیدا شدن لاشه هواپیما ابراز کرد: بعد از قطع ارتباط بین هواپیما و برج مراقبت تیم‌های جست‌وجو و امدادی فعالیت خود را آغاز کردند اما به‌دلیل کوهستانی بودن منطقه و تاریک شدن هوا کار جست‌وجو با کندی پیش رفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد که تیم‌های جست‌وجو تمام تلاش خود را انجام دادند که با استفاده از پهپادهای هلال احمر محل دقیق سقوط هواپیما مشخص‌ شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =