واکنش درویش به جذب احتمالی محمد خدابنده‌لو

مدیرعامل پرسپولیس نسبت به جذب احتمالی محمد خدابنده‌لو واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد خدابنده‌لو از ابتدای پنجره زمستانی نقل و انتقالات مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و مدیران سرخ‌ها مذاکراتی را با باشگاه مس رفسنجان برای انتقال این بازیکن انجام دادند که تا این لحظه توافقی بین دو باشگاه صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید:

درویش: علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف در پرسپولیس می‌مانند

اما رضا درویش در مصاحبه‌ای نسبت به انتقال احتمالی خدابنده‌لو به پرسپولیس گفت: بیشتر از یکماه درگیر این پرونده هستم و خدابنده‌لو به من گفت انقدر که شما با من صحبت کردی من با پدرم صحبت نکردم.

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: باشگاه مس رفسنجان بارها مشکلاتی را درخصوص این انتقال بوجود آورد. باشگاه مس ابتدا برای مبلغ رضایتنامه آزادسازی خدابنده‌لو مبلغ ۶ میلیارد تومان را اعلام کرد و قبول کردیم بعد گفتند ۸ میلیارد تومان و ما قبول کردیم و بعد دوباره این مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از سوی باشگاه مس اعلام شد و ما باز هم قبول کردیم که این بار هم گفتند نه چون خدابنده‌لو بازیکن شاخصی است و درنهایت ظرف یکی دو روز آینده پیگیری می‌کنیم و اگر دیگر موفق به انتقال نشویم سراغ بازیکن دیگری خواهیم رفت.

درویش تصریح کرد: کار به جایی رسید که من خودم به این بازیکن گفتم منصرف شود به این دلیل که خدابنده‌لو با حضور در پرسپولیس مبلغی نزدیک به ۲۴ میلیارد تومان ضرر می‌کند و این تلاش‌های خدابنده‌لو واقعا قابل تحسین است و باید از این بازیکن قدردانی شود که تا این حد بخاطر عشقش و حضور در پرسپولیس حاضر شده چنین منابعی را نادیده بگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1219961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =