منتظر عملیات وعده صادق ۲ هستیم

فریاد ادعای حقوق بشرِ استکبار جهانی گوش فلک را کر کرده است، اما زمانی که نوبت به جنایت‌های صهیونیست‌ها می‌رسد، این سازمان‌های حقوق بشر کور و کر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان، امام جمعه آبادان با بیان اینکه هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی اکرم، خاتم الانبیاء را پیش رو داریم گفت: امت اسلام مخصوصاً در این زمان فعلی به وحدت و همدلی و الفت بیشتری نیاز دارد، چرا که دشمنان امت اسلام به شکل‌های مختلف تمام خطوط قرمز انسانیت را زیر پا گذاشته‌اند و با گستاخی و وقاحت هر روز مرتکب جنایت انسانی و انسان کشی می‌شوند.

حجت الاسلام غبیشاوی افزود: فریاد ادعای حقوق بشرِ استکبار جهانی گوش فلک را کر کرده است، شعارهای توخالی اما نوبت به جنایت‌های صهیونیست‌ها که می‌رسد این سازمان‌های حقوق بشر کور و کر می‌شوند، پس حالا بیش از هر زمان دیگری مسلمانان برای مقابله با این غده سرطانی باید متحد شوند. نباید اجازه داد جنایت صهیونیست‌ها عادی شود و در این رابطه خشم جمعه‌ها بسیار کارساز است.

خطیب جمعه آبادان یادآور شد: ما منتظر وعده صادق ۲ هستیم که قوای مسلح با ضربه‌ای محلک درس عبرتی به دشمن بدهد.

حجت الاسلام غبیشاوی گفت: استقبال پرشکوه مردم از ورزشکار ایرانی تحسین برانگیز است و البته عزتی که ام‌البنین سلام الله علیها به این ورزشکار دادند، دیدیم که ورزشکار عزیزمان بیت سیاح که با پرچم مذهبی شادی کرد را از مدال طلای خود محروم کردند. البته در چند قدمی این ورزشکار، همجنسگرایان با انواع شعارها به میدان آمده بودند، اما کسی مانع آنها نشد ولی ورزشکار ایرانی را به علت اینکه با پرچم مذهبی شادی کرد از مدال طلا محروم کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از نامطلوب بودن آب روستاها تصریح کرد: مدت‌هاست متاسفانه برخی از روستاهای اطراف آبادان در زمینه آب شرب دچار مشکل شده‌اند و اهالی آن مناطق تقریباً روزانه با دفتر امام جمعه تماس می‌گیرند و مشکل خود را مطرح می‌کنند.

وی ادامه دهد: لازم است بودجه‌ای برای تکمیل طرح‌های آبرسانی که نیمه تمام مانده است تزریق شود و این طرح‌ها به اتمام برسد.

خبرنگار: حسین سیامری

انتهای خبر/

کد خبر: 1242768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =