هشدار نظامی نزاجا به دشمنان: نیروهای مسلح ایران پشیمانتان می‌کنند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش گفت: امروز آمادگی ارتش و نیروهای مسلح در بالاترین سطح و مرزهای ایران جزء امن‌ترین مرزها است و اگر دشمن کوچکترین حرکتی علیه کشور ما داشته باشد، نیروهای مسلح او را از کرده خود پشیمان می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر غلامعلیان امروز ۲۵ فروردین‌ماه در مراسم بزرگداشت سپهبدان ارتش جمهوری اسلامی(شهیدان قرنی و صیاد شیرازی) در کرمان، به تصویر کشیدن گوشه‌ای از رشادت اسطوره‌های کشورمان را یکی از اهداف برگزاری این مراسم ذکر کرد و افزود: بنا به تاکید مقام معظم رهبری، وظیفه و رسالت ما آشنا کردن نسل جوان با اسطوره‌های دفاع مقدس و کسانی است که باعث مانایی خاک مقدس جمهوری اسلامی برای ما شدند.

بیشتر بخوانید:

۱۰۰ موشک کروز در ایران آماده شلیک به سوی تل آویو

وی با اشاره به تعداد شهدای ارتش، سپاه، ناجا و بسیج مردمی، در ادامه به تشریح ویژه برنامه‌هایی که از ۲۱ فروردین ماه، سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت، سالروز شهادت امیر سپهبد قرنی در استان برگزار شده، پرداخت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان این مطلب که شهید صیاد شیرازی حق بزرگی بر گردن همه ما دارد، عنوان کرد: شهید محمدولی قرنی اولین شهید ترور اما از شهدای مظلوم ارتش جمهوری اسلامی است که سعی کردیم در این مراسم تا حدودی او را معرفی کنیم.

وی ادامه داد: شهید قرنی نقش اصلی در جلوگیری از تجزیه کشور در سال‌های ۵۷ و ۵۸ و همچنین در انسجام واحدهای ارتش و مبارزه با گروهک‌ها داشت.

غلامعلیان در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: امروز آمادگی ارتش و نیروهای مسلح در بالاترین سطح و مرزهای ایران جزء امن‌ترین مرزها است و اگر دشمن کوچکترین حرکتی علیه کشور ما داشته باشد، نیروهای مسلح او را از کرده خود پشیمان می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =