مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان منصوب شد

مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با صدور حکمی از سوی رئیس این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهدی منصوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، طی حکمی طاهره حدادی را بمدت دو سال بعنوان مسئول امور زنان و خانواده این دانشگاه منصوب کرد.

در این حکم خطاب به حدادی آمده است: نظر به‌مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده سرکار عالی به‌ موجب این حکم به مدت دو سال به ‌عنوان مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با بهره‌گیری از سرمایه انسانی بانوان دانشگاهی اعم از هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان و در تعامل سازنده با دیگر معاونت‌ها و بخش‌های دانشگاه در راستای اجرای سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و بیانیه ارزشمند تعلیم و تربیت اجتماعی ریاست عالی دانشگاه با محوریت تحکیم خانواده اهتمام ورزید.

در ادامه حکم عنوان شده: در این راستا اقداماتی شامل تشکیل شورای راهبردی زنان و خانواده استان، حضور مؤثر در جلسات شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، پیگیری اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های کلان دانشگاه در حوزه زنان و خانواده، ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای کارآمد به شورای استان در حوزه زنان و خانواده بر اساس شرایط بومی استان در اولویت امور قرار دارد.

ارائه و پیگیری ایده‌ها در حوزه توانمندسازی بانوان دانشگاهی استان با محوریت تحکیم خانواده و ارتقای نقش و جایگاه آن در خانواده و در محیط دانشگاه و ایجاد شبکه کارآمد از بانوان دانشگاهی استان برای ایجاد زمینه برای حضور مؤثر در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجرایی از سر فصل‌های مورد تاکید در این حکم است.

طاهره حدادی دارای مدرک دکتری تخصصی در گرایش آنالیز رشته ریاضی محض و عضو هیات علمی گروه علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی سمنان است.

کد خبر: 1230340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =