کشتی‌های آمریکایی و صهیونیستی را می‌زنیم

سفیر یمن گفت: از ابتدای شروع عملیات طوفان‌الاقصی، نیروهای مسلح یمن بر خود وظیفه دانستند تا در کنار محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بایستند.

ابراهیم محمد الدیلمی سفیر کشور یمن در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر گفت: عزم نیروی مسلح یمن در رابطه با ادامه حمایت از مردم مظلوم و زجر کشیده غزه همچون گذشته ادامه دارد و در کنار جمهوری اسلامی ایران در برابر هرگونه ظلم و تجاوز به مسلمان خواهیم ایستاد.

وی ادامه داد: دوران ۸ سال دفاع مقدس ایران اسلامی الگویی برای استقامت در مقابل دشمنان جبهه مقاومت می‌باشد.

سفیر یمن گفت: محور جهاد و مقاومت در همان ابتدای تاسیس خود یک هدف اساسی و مهم را پیش رو گرفت و آن نجات منطقه از هیمنه آمریکایی صهیونیستی است.

وی افزود: مردم یمن و بویژه مقاومت اسلامی انصارالله به خوبی از رشادت‌های رزمندگان ایرانی در ۸ سال جنگ تحمیلی اطلاع دارند و خرمشهر و شلمچه را به خوبی می‌شناسند.

الدیلمی عنوان کرد: از ابتدای شروع عملیات طوفان‌الاقصی نیروهای مسلح یمن بر خود وظیفه دانستند تا در کنار محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی بایستند، که اولین مرحله آن حمله پهبادی و موشکی به شهر ام‌الرشاش معروف به ایلات در سرزمین‌های اشغالی بود که توانست خسارت‌های زیادی را به رژیم صهیونیستی وارد کند.

وی ادامه داد: مرحله دوم ایستادگی نیروهای مسلح یمن با توقف کشتی‌های رژیم صهیونیستی در دریای سرخ و باب‌المندب ادامه پیدا کرد و مرحله سوم، با منع حرکت هرگونه کشتی از هر کشوری که مقصد آن به سمت بندر ایلات در رژیم صهیونیستی بود، ادامه پیدا کرد.

سفیر یمن در پایان با اشاره به ادامه حمایت‌های یمن از جبهه مقاومت تصریح کرد: اینک وارد مرحله جدید و چهارم عملیات خود شده‌ایم و آن هدف قرار دادن کشتی‌های آمریکایی و صهیونیستی در اقیانوس هند است و هدفمان از این اقدام منع رسیدن هرگونه تجهیزات به رژیم صهیونیستی می‌باشد.

خبرنگار:مهدی محمودی

انتهای خبر/

کد خبر: 1230892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =