کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی متوجه شدند که افرادی در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش موتورسیکلت سنگین غیرمجاز کرده‌اند. در همین راستا و باتوجه به اینکه تردد انواع موتورسیکلت سنگین با حجم بالای ۲۵۰ سی‌سی در معابر عمومی ممنوع است ، کارآگاهان این پلیس با حضور درمحل فروش این موتورها در خیابان هلال احمر نسبت به بازدید از محل اقدام کردند.

بیشتر بخوانید:

یک باند گروگان گیر در زاهدان دستگیر شد

وی با بیان اینکه ماموران با مجوز قضایی از محل بازدید کردند، گفت: در بررسی اولیه مشخص شد که موتورسیکلت‌های موجود فاقد اسناد و مدارک گمرکی بوده و کلیه ارکان موتورسیکلت نیز مخدوش است. در ادامه مالکین نیز از ارائه اسناد و مدارک گمرکی اظهار عجز کردند. همچنین تحقیقات تکمیلی نشان داد که موتورسیکلت‌ها به شکل قطعه‌قطعه و قاچاق وارد کشور شده و در داخل تجهیز و نصب شده است.

افشاری با بیان اینکه موتورهای کشف شده شامل دو دستگاه موتورسیکلت سنگین cb۱۳۰۰ قاچاق به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد ریال بود، گفت:‌ در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و به همراه متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1231016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =