فقدان حمایت های مالی، فعالان نشریات را دلزده کرده است / تلاش دانشجویان بدون بازخورد

مدیر مسئول نشریه تذکره با اشاره به ابلاغ سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درمورد حمایت مالی از نشریات دانشجویی، گفت: هیچ حمایتی از سوی واحد صورت نگرفته و این عدم حمایت باعث دلزدگی بسیاری از دانشجویان شده است.

زهرا سارانی مدیر مسئول نشریه تذکره دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز اظهار کرد: نشریات واحد آزادشهر نسبت به سال گذشته فعال‌تر بوده تا آنجا که باعث بروز و ظهور نشریات برتر شده در حالی که در هر رشته‌ای داوری‌ها متناسب با رشته و تخصصی بوده است.

مدیرمسئول نشریه تذکره بیان کرد: با وجود فعالیت روز افزون دانشجویان در نشریات، تلاش و فعالیت وبرتری آن‌ها دیده نمی‌شود و از سوی دانشگاه حمایتی صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: در صورتی که سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده بود هر طراحی که دانشجو به طور جداگانه انجام دهد مورد حمایت قرار می‌گیرد، اما هیچ حمایتی از سوی واحد صورت نگرفته و هزینه طراحی به دانشجو پرداخت نشده و در نتیجه بودجه کافی در اختیار دانشجویان قرار نگرفته است.

به گفته سارانی، این عدم حمایت باعث دلزدگی بسیاری از دانشجویان شده است. با توجه به فعالیت زیاد نشریه ما، پاسخی درمورد حمایت مالی از سوی امور مالی دریافت نشده است.

مدیر مسئول نشریه تذکره خاطرنشان کرد: در نهایت داوری‌ها باید به طوری باشد که فعالیت دانشجو به چشم بیاید و مورد حمایت قرار گیرند.

خبرنگار: صفورا قاسم‌زاده

انتهای پیام/

کد خبر: 1232696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =