عبدی: مسائل حاشیه‌ای لیگ پررنگ‌تر از مسائل فنی بود / عملکرد مناسب در بازی‌های قاره‌ای

بازیکن پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد که لیگ نسبت به سال گذشته افت محسوسی داشت و در لیگ امسال به مسائل فنی کمتر پرداخته شد و اواخر بازی‌ها پر از استرس و مسائل حاشیه‌ای بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حسین عبدی در ارزیابی‌اش از فصل اخیر لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ابتدا قهرمانی پرسپولیس را به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم و امیدوارم در آسیا نیز همان‌طور که در ایران قهرمان می‌شوند موفق باشند.

بیشتر بخوانید:

پیام باشگاه پرسپولیس به سرمربی برزیلی

او ادامه داد: اواخر لیگ پر از استرس و اضطراب بود و با مسائل حاشیه‌ای دنبال می‌شد و کمتر به مسائل فنی پرداخته شد. به اعتقاد من لیگ در مجموع نسبت به سال گذشته افت محسوسی داشت. باید مسائل فنی و عملکردی لیگ توسط گروه کارشناسی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد تا راهکارهای منطقی برای داشتن لیگی پویا ارائه شود، زیرا تمام لیگ‌های دنیا این کار را انجام می‌دهند. یکسری آمارها و مشکلات را استخراج می‌کنند که بتوانند به لیگ کمک کنند تا بهتر شود و بتوانند در مسابقات قاره‌ای هم عملکرد موفقی داشته باشند.

کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس تصریح کرد: عواملی که سبب شد تا پرسپولیس بعد از تغییرات کادر فنی مسیرش را ادامه دهد اضافه‌شدن برخی از بازیکنان کلیدی و موثر از جمله اورونوف، عبدالکریم حسن، گولسیانی، عیسی آل کثیر و ... بود.

او همچنین در ارزیابی‌اش از عملکرد اوسمار در پرسپولیس و تمدید قراردادش افزود: این موضوع بستگی به نظر سرمربی و مدیریت باشگاه دارد و یک جریان دوطرفه است. اینکه یحیی رفت و اوسمار در پرسپولیس ماند کار درستی بود چون شناخت کاملی روی بازیکنان داشت و می‌دانست باید در ادامه چه مسیری را پیش بگیرد. زمانی که اوسمار هدایت تیم را بر عهده گرفت پرسپولیس در جدول دوم بود و اوسمار همین مسیر را ادامه داد و در نهایت در بازی با مس با گلی که گولسیانی به ثمر رساند دوباره جایگاه قهرمانی خود را تثبیت کرد.

عبدی اظهار کرد: اینکه هدایت تیم پرسپولیس را در فصل جدید دوباره اوسمار بر عهده خواهد داشت یا خیر یک توافق دوطرفه است. وقتی تیمی قهرمان می‌شود، جشن و شادی‌اش همان شب اول است. شب بعد که از خواب بیدار می‌شوید دوباره فصل جدید شروع می‌شود و همان هیجانات و سختی‌ها را باید تجربه کنید. به هر صورت اینکه اوسمار می‌خواهد در پرسپولیس بماند یا خیر، یک موضوع دوطرفه است و اینکه دو طرف با چه دیدگاهی می‌خواهند قراردادی را امضا کنند.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران خاطرنشان کرد: پرسپولیس در داخل با همین نفرات عملکرد موفقی دارد اما اگر می‌خواهد در آسیا با سایر تیم‌ها رقابت داشته باشد نیاز به تغییر و تحولات زیادی دارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1232884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =