افزایش دمای هوای تهران تا روز دوشنبه/ پیش‌بینی رگبار در نیمه شمالی

اداره کل هواشناسی تهران از وقوع رگبار در نیمه شمالی و باد و خاک در نیمه غربی و جنوبی تهران از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۲۱ تا ۲۳ خرداد) همچنین تداوم افزایش دما تا پس فردا خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس تحلیل الگوهای همدیدی و بررسی نقشه‌های پیش‌یابی وضعیت جویاستان طی روزهای آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود همچنین طی این مدت به‌ویژه از روز دوشنبه تا چهارشنبه (۲۱ تا ۲۳ خرداد) با بروز ناپایداری‌های جوی، در برخی مناطق استان به‌ویژه نیمه شمالی و ارتفاعات در ساعات عصر و شب گاهی رگبار و رعدوبرق و در نیمه جنوبی و غربی گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک مورد انتظار است.

بیشتربخوانید:

هواشناسی ایران / هشدار نارنجی بارش‌های شدید در ۴ استان

از امروز تا دوشنبه (۱۹ تا ۲۱ خرداد) روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۰ خردادماه) صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد در بعضی ساعت‌ها و افزایش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی ‌دوشنبه ( ۲۱ خردادماه) کمی ابری، یه‌تدریج افزایش ابر و وزش باد گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1233299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =