وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز

رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در محورهای چالوس و هراز را در زمان حاضر سنگین و در دیگر محورهای ارتباطی منتهی به این استان را عادی و روان اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار کرد: در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و همچنین مسیر شمال به جنوب این محور در محدوده انارک، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

بیشتر بخوانید:

وضعیت دما و بارش کشور تا اواسط مرداد

وی با بیان اینکه محورهای چالوس و فیروزکوه هم اکنون دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک خودرو در هر ۲ مسیر رفت و برگشت جاده هراز در محدوده کلرد را سنگین و در محور فیروزکوه و آزاد راه تهران شمال را نیز عادی و روان ذکرکرد.

رییس پلیس راه مازندران، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و ادامه داد: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

سرهنگ جهان‌تاب از رانندگان وسایل نقلیه خواست علاوه بر مدیریت سفر و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از سرعت و سبقت غیرمحاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود ودیگر شهروندان رقم بزنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =