افتتاح ۲۷ پروژه بهداشتی از ابتدای دولت سیزدهم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: طی دولت سیزدهم ۳۷ پروژه بهداشتی در استان یزد افتتاح شده و یا آماده افتتاح است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، محسن میرزایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «یزدرسا»، در رابطه با پروژه‌های افتتاح شده در دولت سیزدهم طی سه سال اخیر اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۷ طرح افتتاح شده و ۱۰ طرح دیگر نیز آماده افتتاح است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ پروژه بهداشتی در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده است، عنوان کرد: پروژه‌های خانه بهداشت شمس‌آباد، مرکز خدمات جامع سلامت مهردشت، خانه بهداشت ده‌عرب و خانه بهداشت اسدآباد سفلی در شهرستان ابرکوه، پروژه‌های مرکز زیست سرایدار کهدوئیه، خانه بهداشت نصرآباد، مرکز زیست پزشک دهشیر در شهرستان تفت، پروژه‌های مرکز زیست سرایدار عقدا در شهرستان اردکان و مرکز خدمات جامع سلامت ندوشن در شهرستان میبد از جمله پروژه‌های بهداشتی استان یزد است که در سال ۱۴۰۰ افتتاح شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: افتتاح پروژه‌های پایگاه سلامت آردی در شهرستان ابرکوه، خانه بهداشت ولی‌عصر کندر در شهرستان خاتم، مرکز خدمات جامع سلامت جلگه در شهرستان بهاباد از جمله طرح‌های بهداشتی بوده است که در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسیده است.

و افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت نصرآباد در شهرستان تفت در سال ۱۴۰۱ را یادآور شد و افزود: در شهرستان یزد هم مرکز خدمات جامع سلامت شیخداد، پایگاه سلامت شیخداد، پایگاه سلامت محمودآباد، پایگاه سلامت استقلال (شاه‌چراغی) از جمله طرح‌های بهداشتی بود که در سال ۱۴۰۱ افتتاح شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه طی فعالیت دولت سیزدهم، ۳۷ پروژه بهداشتی در استان یزد افتتاح شده و یا آماده افتتاح است، ادامه داد: پایگاه سلامت گلستان، مرکز خدمات جامع سلامت جوی هرهر، پایگاه سلامت ضمیمه جوی هرهر و مرکز خدمات جامع سلامت نعیم‌آباد در شهرستان یزد، مرکز خدمات جامع سلامت علی‌آباد در شهرستان تفت و ستاد شبکه شهرستان مهریز از طرح‌های بهداشتی افتتاح شده در سال ۱۴۰۲ بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه برخی طرح‌ها در ابتدای امسال به بهره‌برداری رسیده است، گفت: پایگاه سلامت ضمیمه نعیم‌آباد، مرکز خدمات جامع سلامت شهید رجایی و پایگاه سلامت شهید رجایی در شهرستان یزد دو طرح افتتاح شده در سال جاری است.

میرزایی با بیان اینکه برخی طرح‌ها آماده بوده و در سال جاری افتتاح خواهد شد، گفت: خانه بهداشت بندر آباد در شهرستان اشکذر، خانه بهداشت ترک آباد در شهرستان اردکان، مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک و مرکز خدمات جامع سلامت اسلامیه در شهرستان تفت، خانه بهداشت فتح‌آباد و خانه بهداشت خوانسار در شهرستان خاتم، مرکز خدمات جامع سلامت شهید رجایی و پایگاه سلامت ضمیمه شهید رجایی در شهرستان مهریز، مرکز خدمات جامع سلامت خیرآباد و پایگاه سلامت خیرآباد در شهرستان یزد از طرح‌های بهداشتی است که آماده افتتاح در سال جاری است.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1234198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =