می‌ترسم سرمربی جدید پرسپولیس مثل سرمربی استقلال شود!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب سرمربی جدید این تیم را منطقی و عاقلانه ندانست و گفت: او شومن است و می‌ترسم شبیه به سرمربی قبلی استقلال باشد که تنها به مسایل حاشیه‌ای توجه می‌کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه پرسپولیس پس از جدایی اوسمار ویه‌را تصمیم به انتخاب خوان کارلوس گاریدو گرفت تا سرمربی فصل آینده سرخپوشان از کشور اسپانیا بیاید و کار خود را دنبال کند. او در حالی به پرسپولیس آمد که نوسان زیادی در کارنامه مربیگری خود در لیگ‌های اسپانیا، بلژیک، مراکش، مصر و عربستان و امارات داشته است.

بیشتر بخوانید:

ضیا عربشاهی، نسبت به انتخاب سرمربی اسپانیایی برای هدایت پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم گفت: وقتی یک مربی را انتخاب می‌کنید باید کارنامه او را مرور کنید. حضور در تیم‌های بزرگ مهم است اما احساس می‌کنم داشتن مدیر برنامه‌های قوی هم اهمیت دارد چون باورکردنی نیست یک مربی با کارنامه‌ای ضعیف می‌تواند ارزش چند صد هزار دلاری در لیگ برتر ایران و بهترین تیمش پرسپولیس پیدا کند.

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از این موضوع تصریح کرد: او یکی از ضعیف‌ترین مربیانی است که می‌توانست با کارنامه‌ای که دارد به پرسپولیس معرفی شود اما دیدیم که همین اتفاق رخ داد.

«ناچار به حمایت هستیم». عربشاهی با بیان این جمله درباره اینکه آیا فرصت کافی به گاریدو برای اجرای برنامه‌هایش داده خواهد شد، گفت: انتخابی است که به خاطر اسم پرسپولیس چاره‌ای جز حمایت نداریم. به هر حال اسم پرسپولیس بزرگ‌تر از هر شخصی است و امیدوار هستیم او بتواند خیال هواداران را راحت کند اما حضور در تیمی همچون پرسپولیس جای هیچ آزمون و خطایی را باقی نمی‌گذارد.

او که به نظر می‌رسید قصد مقایسه گاریدو با ریکاردو ساپینتو سرمربی پیشین استقلال را داشت، افزود: گاریدو کارنامه خیلی بدی دارد و در بیشتر تیم‌هایی که سرمربی بوده اخراج شده است. فیلم مربیگری گاریدو را در کنار زمین دیدم، او یک شومن است و ایرادهای زیادی به داور می‌گیردعاشق ایراد از داوری است. امیدوارم شبیه به آخرین مربی خارجی استقلال نباشد که فقط کارت قرمز دوست داشت بگیرد.

او در پایان راجع به جدایی بازیکنانی همچون علیرضا بیرانوند گفت: همان بهتر که رفت. او مدیون پرسپولیس است چون اسم و رسم خود را اینجا پیدا کرد اما بعضی‌ها دو دستی خوشبختی را پس می‌فرستند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1235262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =