کلاهبرداری ۸۰۰ میلیاردی در کردستان / ۵ متهم بازداشت شدند

فرمانده انتظامی استان کردستان جزئیاتی از دستگیری کلاهبردار ۸۰۰ میلیارد ریالی در کامیاران اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار علی آزادی در کامیاران از جزئیات دستگیری کلاهبردار ۸۰۰ میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در پی وصول یک فقره پرونده کلاهبرداری با شیوه و شگرد فروش مال غیر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی کامیاران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

درگیری اراذل و اوباش در شهر الوند ۲ کشته برجای گذاشت

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی کامیاران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی، پس از هماهنگی با مراجع قضائی جاعل را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهم به ۵ فقره کلاهبرداری از نوع جعل پروانه کسب، برداشت غیرقانونی از حساب تعاونی و فروش املاک مال غیر به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد و به همراه ۴ نفر دیگر از همدستانش در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

وی همچنین از بازداشت اعضای باند ۴ نفره سارقان رینگ و لاستیک با کشف ۲۴ فقره سرقت در سنندج خبر داد و عنوان کرد: مأموران کلانتری ۱۷ عباس آباد سنندج با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی اعضای این باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی ۳ نفر از اعضای این باند در شهر سنندج و نفر دیگر در یکی از شهرستان‌های اطراف در مخفیگاهش دستگیر کردند.

آزادی اظهار کرد: متهمان به ۲۴ فقره سرقت رینگ و لاستیک اعتراف و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =