سفر پزشکیان به کرمانشاه / هر کدام یک ستاد انتخاباتی باشید و مردم را پای صندوق بیاورید

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: روز جمعه باید مشارکت حداکثری داشته‌ باشیم و هر کدام یک ستاد انتخاباتی باشید و مردم را پای صندوق بیاورید.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، پزشکیان امروز (۱۳ تیر) در ادامه برنامه‌های تبلیغاتی خود در سفر به کرمانشاه و دیدار با مردم این استان، هدف خود از حضور در انتخابات را نوکری مردم عنوان کرد و گفت: آمده‌ام صدای کسانی باشم که صدای آنها تاکنون شنیده نشده است و حق و حقوق اقوام، مذاهب، اقلیت‌‎ها و مردم حاشیه که تاکنون نادیده گرفته شده را پیگیری کنم.

بیشتر بخوانید:

زاکانی: اطرافیان پزشکیان کشور را به خاک سیاه نشاندند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، وی مردم را افتخار مملکت دانست که حکومت به وجود آنها پایدار است و ادامه داد: اگر شما نباشید، ما نیز معنا نخواهیم داشت. من نیز یکی از بندگان خدا هستم که توفیقی حاصل شده که امروز اینجا در خدمت شما باشم. شور و شوق شما مردم را که می‌بینم بار سنگین مسئولیت را با تمام وجود احساس می‌کنم و قسم می‌خورم که پیگیر حق و حقوق و در پی رفع مشکلات تک تک شما خواهم بود.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قول می‌دهم تا حد امکان و اختیار، نگاهم به افرادی باشد که تاکنون آن‌طور که باید دیده نشده و صدایشان شنیده نشده است.

وی ادامه داد: کاری خواهیم کرد همه مردم در اداره مملکت مداخله کنند، نه تنها یک عده و گروه خاص. اینکه عده‌ای تصور کنند می‌توانند با همراهی ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت بر کل مملکت حاکمیت کنند نادرست است و باید با قدرت گرفتن از همه مردم به قدرت برسیم.

پزشکیان با بیان اینکه تا پای جان روی وعده‌های خود ایستاده‌ام، گفت: قول می‌دهم اگر با قدرت مردم به این مسئولیت برسم، پیگیر مشکلات همه اقشار از جمله کارمندان، کشاورزان، کولبران، بازنشستگان، معلمان، مهندسان، دختران، پسران، اهل سنت و ... باشم.

وی با بیان اینکه خود را پیشگاه خدا، شهدا و مردم پاسخگو می‌دانم و به مردم قول می‌دهم که این پاسخگویی ادامه داشته باشد، عنوان کرد: کاری خواهیم کرد که فقر، تبعیض، دروغ و فساد از کشور رخت بربندد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه باید ایران را به جایی برسانیم که دختران، پسران و حتی پیران ما حسرت آن طرف خاک را نخورند، گفت: این توان را داریم که ایران را طوری بسازیم که دیگران به ما نگاه کنند، نه اینکه ما حسرت دیگران را بخوریم.

وی گفت: از همه جوانان، متخصصین و بهترین کارشناسان فارغ از اینکه از چه قوم و مذهب و گروهی باشند، به شرط شایستگی برای حل مشکلات کشور استفاده خواهم کرد.

وی در ادامه از شهید سردار سلیمانی به عنوان قهرمان ملی یاد کرد و افزود: اینکه رقبا تلاش کنند از شخصیت‌ها، شهدا و بزرگان کشور بهانه‌ای برای تخریب دیگران پیدا کنند را باید در خواب ببینند. نباید برخی از نام شهدا به نفع خود استفاده کنند، زیرا شهدا و قهرمانان محدود به گروه خاصی نبوده و متعلق به همه مردم ایران هستند.

پزشکیان عنوان کرد: از همه مردم می خواهم همچنان در صحنه بمانند و روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی با بیان اینکه روز جمعه باید مشارکت حداکثری داشته‌باشیم و هر کدام یک ستاد انتخاباتی باشید و مردم را پای صندوق بیاورید، گفت: قهر مردم با صندوق رای به این معنا است که به طرف مقابل رای داده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =