تفنگ بادی جان کودک ۹ ساله برازجانی را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری قاتل کودک ۹ساله برازجانی کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ کارآگاه "محمدرضا محمودیان" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل کودک ۹ساله ای در شهر برازجان ، بررسی موضوع و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت .

بیشتر بخوانید:

قتل هولناک زن و شوهر در رشت

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی واستفاده از ظرفیت های اجتماعی قاتل را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه متهم در مواجهه با شواهد وقرائن به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد، افزود: در این راستا پس از بازسازی صحنه جرم و تشکیل پرونده، متهم به مرجع قضایی معرفی واز آن طریق روانه زندان گردید.

سرهنگ کارآگاه محمدرضا محمودیان در پایان با اشاره به اینکه صیانت از جان و مال مردم، خط قرمز پلیس است عنوان کرد: متهم علت وانگیزه خود از ارتکاب این جرم را سهوی اعلام کرد وبیان داشته مقتول از همسایگان بوده و من قصد عمدی دراین خصوص نداشته ام وهنگامی که قصد شکار پرندگان با اسلحه تنفگ بادی را داشتم، ناخواسته مورد اصابت ساچمه قرار گرفته وفوت نموده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1235745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =