جان باختن کودک یک ساله بر اثر عقرب‌گزیدگی در بشاگرد

رییس بیمارستان بقیه الله(ع) بشاگرد گفت: کودک شیرخوار یک سال و چهارماهه ساکن روستای «اکبرآباد آخران» این شهرستان بر اثر عقرب گزیدگی و دیر مراجعه کردن بیمار به بیمارستان، جان باخت.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مظاهر نجفی در خصوص جزئیات این حادثه افزود: عصر دوشنبه خانواده‌ای بشاگردی از توابع بخش سیت و ماستی شهرستان بشاگرد برای احیای شیرخوار یک ساله خود به بیمارستان بقیه الله(ع) مراجعه کرده که کودک این خانواده از علائم حیاتی برخوردار نبود.

بیشتر بخوانید:

اگر عقرب نیشمان زد چه کنیم؟

وی بیان کرد: این کودک بدون علائم حیاتی توسط خانواده و دایی اش به مرکز درمانی بیمارستان بقیه الله (ع) بشاگرد آورده شد که با وجود تلاش‌های بیش از ۴۵ دقیقه‌ای برای احیا، راه به جایی نبرد.

رییس بیمارستان بقیه الله (ع) بشاگرد به نقل از گفته‌های دایی کودک فوت شده، اظهار کرد: نیمه شب گذشته این کودک از ناحیه پهلوی چپ مورد گزش عقرب قرار گرفته است و خانواده وی از این موضوع بی‌اطلاع بوده‌اند تا اینکه ظهر امروز هنگام شیردادن به بچه، متوجه حالت تهوع و استفراغ کودک شده و همچنین خون در ادرار نوزاد مشاهده می‌کنند.

نجفی ادامه داد: هنگامی که این خانواده به بیمارستان مراجعه کرده‌اند، ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه بوده و بچه شیرخوار قبل از رسیدن به این مرکز درمانی جان خود را از دست داده است.

وی بر لزوم رسیدن به موقع به مراکز درمانی جهت درمان انواع گزش تاکید و خاطرنشان کرد: بی‌توجهی و دیر رساندن بیمار مورد گزش قرار گرفته به خصوص از نوع نیش مار و عقرب، باعث به خطر افتادن جان بیمار می‌شود.

کد خبر: 1236242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =