شایسته سالاری در انتخاب مدیران، مدنظر دولت منتخب باشد

حجت الاسلام عادل‌پور: همه باید رئیس جمهور منتخب را برای تشکیل کابینه کمک کنند و توقع ما از رئیس جمهور این است که شایسته سالاری در انتخاب مدیران را مدنظر قرار دهد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر حجت‌الاسلام والمسلمین عادل‌پور امام جمعه شهرستان خرمشهر در جمع نمازگزان در مسجد جامع خرمشهر با اشاره به نزدیک بودن مراسم تنفیذ رئیس جمهور گفت: همه باید رئیس جمهور منتخب را برای تشکیل کابینه کمک کنند و توقع ما از رییس جمهور این است که شایسته سالاری در انتخاب مدیران را مدنظر قرار دهد.

حجت الاسلام عادل پور با تشکر از تمامی نهادها از جمله رسانه‌ها بابت پوشش مناسب برنامه‌های محرم افزود: مردم خرمشهر امسال هم با شور بالا مراسم محرم را گرامی داشتند و شاهد دسته‌های پر شور و شعور هیئت‌های عزاداری در سطح شهر بودیم.

خطیب جمعه خرمشهر از سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات تشکر و قدردانی کرد و گفت: تروریست‌ها بعد از شهادت آیت الله رئیسی قصد ایجاد ناامنی در انتخابات و ایام محرم در کشور را داشتند که با هوشیاری و دقت عمل نیروهای اطلاعات ناکام ماندند.

وی با تاکید بر صرفه جویی در مصرف برق از کارکنان فداکار نیروگاه رامین اهواز نیز قدردانی کرد که در شرایط بسیار سخت، نیروگاه را تعمیر و از قطع برق خانه‌های مردم جلوگیری کردند.

امام جمعه خرمشهر از بالا بودن نرخ بیکاری در شهرستان خرمشهر گلایه کرد و افزود: نرخ بیکاری در برخی شهرستان‌ها به صفر رسیده است، در خرمشهر هم با این همه ظرفیت مانند نخبگان تحصیل کرده نباید شاهد بیکاری باشیم.

خبرنگار: نسیم الوانی
انتهای خبر/

کد خبر: 1237171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =