انهدام باند کلاهبرداری از مستاجرها

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از انهدام باندی که اعضای آن در پوشش اجاره واحدهای مسکونی اقدام به کلاهبردای از مردم کرده بودند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ عبداله چولکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال ارجاع پرونده‌ای از پلیس آگاهی تهران بزرگ، با موضوع کلاهبرداری به شیوه اجاره واحدهای مسکونی، با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به آن به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی فراجا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

ریزش معدن در جاده کرج - چالوس + جزئیات حادثه

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد فردی به هویت معلوم با اخذ وکالت نامه از مالکان، آپارتمان‌های مسکونی تعداد ۷۵ نفر برای اجاره دریافت کرده اما در ادامه آپارتمان های فوق را با اخذ مبلغ ودیعه سنگین به افراد دیگر واگذار کرده و متواری شده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: بلافاصله با هماهنگی قضائی تمامی حساب‌های بانکی متهم و همدستانش مسدود شد. همچنین ماموران با انجام تحقیقات میدانی ضمن شناسایی مخفیگاه این فرد، او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده و با بررسی مدارک و مستندات موجود، مشخص شد برادر متهم نیز همدست وی بوده و بخشی از وجوه کلاهبرداری به حساب همسرش واریز شده است که طی یک عملیات پلیسی متهمان درمخفیگاه خود در یکی از شهرهای شمالی شناسایی و دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کردند.

چولکی با بیان اینکه اقدام سریع و بررسی دقیق موضوع توسط پلیس آگاهی منجر شد که مجرمان به اهداف شوم خود نرسند، به شهروندان توصیه کرد که برای معاملات ملکی و وکالت اجاره به بنگاه های املاک معتبر و دفتر خانه های مجاز مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =