شرکت ۴۲۰ دانشجو شاهد و ایثارگر در طرح ملی ضیافت ایثار

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: سومین دوره بصیرت افزایی در بخش پسران از ۲۸ تیر ماه با حضور۴۲۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر آغاز شده است و تا ۵ مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید فردین تقی‌زاده مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در حاشیه برگزاری سومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار گفت: سومین دوره بصیرت افزایی در بخش پسران از ۲۸ تیر ماه با حضور۴۲۰ دانشجوی شاهد و ایثارگر آغاز شده است و ان شاء الله تا ۵ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: این دوره در بخش خواهران از ۴ تا ۱۱ مرداد ماه با مشارکت بیش از ۴۵۰ نفر دانشجو شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.

تقی‌زاده اظهار کرد: در طول این دوره دانشجویان در زمان صبح در کلاس‌های آموزشی شرکت می‌کنند و در زمان عصر از برنامه‌های متنوعی همچون کارگاه‌های آموزشی، کارگاه‌های مهارت افزایی، مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی و تفریحی بهره‌مند خواهند شد و در هنگام شب نیز با عزیمت به حرم مطهر رضوی به کسب فیض خواهند پرداخت.

وی افزود: در بخش خواهران، شرکت کنندگان از سوم مرداد ماه در مشهد مقدس حضور خواهند یافت و در ۴ مرداد ماه در مراسم افتتاحیه شرکت می‌کنند.

تقی‌زاده با بیان اینکه در بخش خواهران برنامه‌ها و کلاس‌های متنوعی را برگزار خواهیم کرد؛ اظهار کرد: برنامه‌های جانبی، کلاس‌های آموزشی و توانمندسازی دانشجویان در دستور کار قرار دارد هچنین به عنوان فوق برنامه دانشجویان در مسابقات ورزشی، پخش فیلم و کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی شرکت خواهند کرد.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: اساتید مطرح کشور دراین دوره از طرح ملی در بخش خواهران و برادران برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های مهارتی در حوزه‌های گوناگون همچون ازدواج، سبک زندگی، فن بیان و چگونگی رویارویی با مشکلات حضور یافته اند.

تقی زاده تصریح کرد: پس از اتمام طرح ملی ضیافت ایثار در بخش خواهران در ۱۱ مرداد ماه، روز ۱۲ مرداد ماه افتتاحیه اولین دوره طرح ملی مهارت افزایی به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز را خواهیم داشت.

وی افزود: در این طرح بیش از ۳۶ کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد و دانشجویان شاهد و ایثارگر از سراسر کشور در دو بخش خواهران و برادران هر نفر در یک کارگاه مهارتی حضور خواهند یافت.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر تصریح کرد: در این طرح ملی دانشجویان در یک دوره ۸ روزه در یک کارگاه مهارتی شرکت به مهارت اولیه را می‌اموزند تا ان شاء الله بتوانند با تکمیل این دوره در آینده به راه اندازی کسب و کار و درآمد زایی بپردازند.

تقی زاده خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در آینده با کمک دانشجویان توانمند سامانه‌ای تحت عنوان بازارچه دانشجویی در فضای مجازی ایجاد خواهیم کرد تا دانشجویانی که به کسب مهارت پرداخته اند و توانسته‌اند مهارت خود را به تولید محصول منتج کنند در این بازارچه الکترونیکی به ارائه محصول بپردازند تا به نوعی مشکل اشتغال آن‌ها مرتفع شود و درآمدزایی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =