دانشجویان فعال بین‌الملل از اقدام شجاعانه یمنی‌ها علیه رژیم صهیونیستی قدردانی کردند

گروهی از دانشجویان فعال حوزه بین الملل به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور، در اقدامی خودجوش و با حضور در سفارتخانه یمن در ایران و دیدار با سفیر این کشور از اقدام شجاعانه مجاهدان یمنی در هدف قرار دادن سرزمین‌های اشغالی قدردانی کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، گروهی از دانشجویان فعال حوزه بین الملل به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه‌های کشور، در اقدامی خودجوش و با حضور در سفارتخانه یمن در ایران و دیدار با سفیر این کشور از اقدام شجاعانه مجاهدان یمنی در هدف قرار دادن سرزمین‌های اشغالی قدردانی کردند.

در حالی که کشورهای جهان در حال تماشای قتل عامی با مختصات بیش از ۳۸ هزار و ۹۸۳ تن و مجروح نمودن ۱۲۸ هزار فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی بودند، در بامداد روز جمعه نوزدهم ژوئیه، مقاومت یمن به وسیله پهپاد صماد -۳ توانست از سد سامانه‌های سه گانه رژیم صهیونیستی عبور نموده و در تل‌آویو، قلب اسرائیل، با موفقیت به هدف اصابت نماید؛ هدفی که با نزدیکی بسیار زیاد به سفارت آمریکا بیان کننده نکات بسیاری بود.

دانشجویان ایرانی ضمن اهدای هدیه یادبود این اقدام عزتمندانه (طرح تابلو با شعار یا ثارلله و ابن ثاره)، با قرائت بیانیه‌ای، از اقدامات دولت یمن در حمایت از مردم فلسطین تشکر و قدردانی نمودند؛ آنان همچنین مراتب حمایت قاطع خود را از اقدامات آتی جبهه مقاومت در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین اظهار نمودند.

ابراهیم محمد الدیلمی، سفیر محترم جمهوری یمن نیز از اعلام حمایت و حضور دانشجویان ایرانی در سفارتخانه تشکر نمود.

وی همچنین از حضور و حمایت همیشگی مردم ایران، به ویژه قشر دانشجو، از مظلومین جهان قدردانی نمودند.

ابراهیم محمد الدیلمی، همچنین به بیان توصیه‌هایی در جهت هماهنگی مردمی جبهه مقاومت پرداختند و برای پیروزی محور مقاومت از خداوند طلب یاری نمودند

در ادامه دانشجویان با بیان دغدغه‌های خود در حوزه اتفاقات اخیر و آتی فلسطین و محور مقاومت، به پرسش و پاسخ پرداختند.

در پایان این دیدار دانشجویان دلایل این حضور را پاسداشت راه و فعالیت‌های وزیر شهید حسین امیرعبدللهیان (وزیر امور خارجه کشورمان) در حمایت قاطع از جبهه مقاومت و آرمان فلسطین اظهار نموده و یاد و خاطر ایشان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =