۳ فروشنده شیشه در شمال تهران زمینگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری ۳ فروشنده مخدر شیشه در شمال تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان در پایتخت از فعالیت سه نفر از قاچاقچیان حرفه‌ای موادمخدر در محدوده شمال تهران با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

درگیری مسلحانه در جنوب تهران با قتل پایان گرفت

وی ادامه داد:‌ در جریان تحقیقات تکمیلی انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که این سه نفر از توزیع‌کنندگان اصلی و سابقه‌دار موادمخدر در تهران هستند که ضمن تهیه و قاچاق محموله مواد مخدر و روان گردان از یکی از استان‌های شرقی کشور، اقدام به توزیع گسترده مواد روانگردان در مناطق شمال تهران کرده‌اند.

باباپور افزود:‌ در همین راستا ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با گسترش چتر اطلاعاتی خود ، فعالیت مجرمانه متهمان را تحت رصد و پایش قرار دادند و در نهایت با رصد لحظه به لحظه فعالیت‌های متهمان مخفیگاه و شیوه و شگرد آن شناسایی شد و پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری این افراد کلید خورد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران با حضور در مخفیگاه این سه متهم، آنان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، گفت: همچنین مخفیگاه آنان نیز مورد بازرسی قرار گرفت که در جریان آن یک کیلوگرم مواد روانگردان شیشه کشف و ضبط شد.

وی از تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =