دستگیری ۵ سارق مسلح گیم‌نت‌ها در البرز

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری پنج سارق خشن که با ‏تهدید سلاح سرد اقدام به ۲۰ فقره سرقت کرده بودند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ حکمت اله شجاعی روز سه‌شنبه دوم مرداد در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف مغازه گیم نت در شهرستان های کرج و فردیس با شیوه و شگرد این که سارقان در قالب اکیپ‌های دو و سه نفره وارد مغازه‌های گیم نت شده و با تهدید قمه و سلاح کلت کمری اقدام به بستن دست و پای مالباختگان نموده و پس از سرقت با یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید از محل متواری می‌شوند رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

جزئیاتی جدید از جنایت مهدی پورباقی، پادکستر ایرانی

وی افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی و در بررسی‌های تخصصی خود در نهایت پنج نفر را در این خصوص شناسایی و آنان را در عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی در ادامه گفت: متهمان پس از رو به رو شدن با مدارک و مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۲۰ فقره سرقت به عنف در شهرستان کرج و یک فقره سرقت مسلحانه در شهرستان فردیس اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی البرز تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند و تحقیقات جهت شناسایی دیگر شکات و جرایم احتمالی از سوی متهمان در حال انجام است.

سرهنگ شجاعی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده این‌گونه موارد، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1237647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =