مصوبات قرارگاه اربعین برای همه لازم الاجراست

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: قرارگاه اربعین بالاترین مرجع تصمیم گیری در مرز شلمچه است.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر، جلسه قرارگاه اربعین حسینی باحضور ولی الله حیاتی، معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان و جانشین قرارگاه اربعین استان خوزستان به‌همراه اعضای قرارگاه اربعین، شورای تأمین شهرستان خرمشهر، مسئولان استانی و شهرستانی در مرز شلمچه به منظور شروع فعالیت قرارگاه اربعین برگزار شد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان در جلسه گفت: هیچ افتخاری بالاتر از خدمت به زائران اربعین حسینی نیست.

وی افزود: قرارگاه اربعین بالاترین مرجع تصمیم گیری در مرز شلمچه است، مصوبات این قرارگاه برای همه لازم به اجرا است و خارج از این قرارگاه کسی اجازه تصمیم گیری ندارد.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: یکی از الزامات ما گیت‌بندی یا همان سامان‌دهی گذرگاه‌های ورود و خروج است.

حیاتی تصریح کرد: دروازه ورودی زائران اربعین حسینی باید تا ۸ مرداد ماه آماده باشد.

وی از استقرار خودروهای مواکب در یادمان شهدای شلمچه خبر داد و اظهار کرد: به دلیل مشکلات و بی‌نظمی‌های سال گذشته تصمیم گرفتیم خودروهای مواکب در یادمان شهدای شلمچه مستقر شوند.

جانشین قرارگاه اربعین استان با اشاره به ضرورت خدمات شهری ویژه‌ در شلمچه افزود: نظافت مسیر شلمچه از میدان مقاومت تا حسینیه حشد الشعبی در خاک عراق بین شهرداری‌ها تقسیم کار شده است. شش شهرداری استان در کنار شهرداری شیراز و تهران و منطقه آزاد اروند فعالیت نظافت مسیرها را بر عهده دارند.

حیاتی گفت: از سه راه یادمان تا ورودی دو هکتاری و از خروجی پایانه تا خاک عراق هم با همکاری شهرداری شیراز نظافت می‌شود.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان از پایش تصویری برای امنیت خودروهای در پارکینگ گفت: در سه نوبت کاری و با تعداد سی نفر، چینش خودروها و پایش تصویری انجام خواهد شد.

فرمانده قرارگاه اربعین استان با بیان اینکه تامین روشنایی مواکب با اداره برق خرمشهر است خاطر نشان کرد: تا ده روز آینده کار تامین این روشنایی به پایان می‌رسد. بهداشت و درمان هم در این نشست از احداث بیش از ۱۵ اتاق سرد خبر داد.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1237556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =