به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، هادی زند؛ مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه با اشاره به تغییرات اخیر در حوزه بلیت الکترونیک شهر تهران و تغییر پیمانکار اظهار کرد: در روزهای اخیر کمبود کارت در برخی ایستگاههای مترو وجود داشت که این مشکل با تأمین و توزیع کارتها برطرف شده و در حال حاضر کارت بلیت در اغلب ایستگاهها موجود است.
وی با عذرخواهی از مسافران مترو گفت: با تدابیر اتخاذ شده، از هفته آینده توزیع کارت بلیت بدون هیچ محدودیتی در تمامی ایستگاههای مترو انجام خواهد شد.
مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: شهروندان میتوانند با استفاده از گوشی هوشمند خود و از طریق سامانه شهرزاد، بدون نیاز به کارت بلیت و با 10 درصد تخفیف بیشتر بلیت مترو را تهیه کنند.
انتهای پیام/
نظر شما