قتل مرد جوان به‌خاطر دختر مورد علاقه در پمپ بنزین

متهمی که در محله پیروزی اقدام به قتل کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ شامگاه یکشنبه هفتم مردادماه امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های شرق تهران از طریق تماس تلفنی مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش کردند.

بیشتر بخوانید

درگیری ۲ همسایه بر سر ریختن زباله با قتل پایان گرفت

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه قاضی محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امورجنایی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و جسد مرد حدوداً ۱۹ ساله‌ای به نام نیما را مشاهده کردند که براثر تصادف عمدی به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان ‌می‌داد که مقتول ساعتی قبل به خاطر دختر جوانی در یک پمپ بنزین در محله پیروزی با عامل جنایت درگیر شده است.

بدین ترتیب دوست مقتول هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: شب حادثه با موتورسیکلت خود به همراه نیما به پمپ بنزین رفتیم اما نیما در آنجا دختر مورد علاقه‌اش را سوار بر خودروی پراید یک مرد غریبه مشاهده و نهایتاً با راننده آن مشاجره پیدا کرد.

او ادامه ماجرا را اینطور توضیح داد: مشاجره و فحاشی ادامه داشت تا اینکه راننده پراید ناگهان با سرعت زیادی متواری شد اما نیما روی صندوق عقب آن پرید و فریاد می‌زد خودرو را متوقف کن که قاتل طی یک مسیر طولانی با حرکات مارپیچ و مخاطره‌آمیزی که در خیابان داشت باعث شد تا نیما به طرز وحشتناکی به زمین بخورد و سرش آسیب ببیند.

شاهد جنایت ادامه داد: پس از اینکه نیما سرش به زمین برخورد کرد متهم و دختر جوان با همان خودروی پراید متواری شدند؛ ما خیلی زود نیما را به بیمارستان منتقل کردیم اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشت و روی تخت بخش اورژانس فوت کرد.

پس از اظهارات شاهد جنایت، بررسی و تجزیه‌های اطلاعاتی تیم جنایی آغاز و در این شاخه از تحقیقات تردد متهم در میدان امام خمینی شناسایی و توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

متهم در جریان بازجویی‌ها با اظهار ندامت و پشیمانی صراحتاً به قتل مرد جوان در محله پیروزی اعتراف کرد. پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با دستور قاضی محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امورجنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =