شهید هنیه نماد امید و استقامت بود

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در پی ترور بزدلانه رئیس دفتر سیاسی حماس بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، انجمن‌ اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد واحد بندرعباس در پی ترور شهید اسماعیل هنیه بیانیه‌ای صادر کردند.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

_الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

«کسانی که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با اموال و جان‌هایشان جهاد کردند، نزد خدا درجه‌ای بزرگ‌تر دارند و چنین کسانی همان رستگاران‌اند....»


با کمال تاسف و تأثر، خبر شهادت برادر عزیزمان، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس؛ دل‌های ما را در اندوهی عمیق فرو برد. ایشان نه تنها یک رهبر بزرگ، بلکه نماد امید و استقامت برای تمامی ملت‌های آزادی‌خواه بود. زندگی پربار این رهبر بزرگوار، مملو از فداکاری و عشق به مردمش بود و همواره در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرد.

ما دانشجویان انجمن اسلامی، با قلبی پر از درد و اندوه، این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان و تمامی دوستان و هم‌رزمانشان تسلیت می‌گوییم و اعلام می‌داریم که یاد این شهید همواره در دل‌های ما زنده خواهد ماند و بی‌تردید، روح بلند ایشان در کنار ما خواهد بود و ما را در مسیر حق و عدالت یاری خواهد کرد.
همچنین به رژیم سفاک هشدار می‌دهیم که به دنبال لانه موش برای خود و مردم جانی‌اش باشد که این اقدام جگرسوز و البته بزدلانه، برایشان به شدت گران تمام خواهد شد.
والسلام.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1238604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =