جزئیات آتش‌سوزی در خیابان انقلاب

آتش سوزی چندین باب مغازه در خیابان انقلاب با تلاش همه جانبه نیروهای ۳ ایستگاه آتش نشانی مهار شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ همزمان با رخداد این حادثه و تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، آتش نشانان ایستگاه های ۱۲۰ ، ۲ و ۱۱۵ به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی و خودروهای پشتیبانی بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱:۰۰ بامداد امروز خود را به خیابان انقلاب، حوالی خیابان شهید مدنی جنوبی رساندند.

بیشتر بخوانید؛

آتش سوزی در روستای کهور سیا پشتکوه

به گفته هومن مسعودی افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی تهران، در محل حادثه سه باب مغازه قدیمی ساز، با کاربری فروشگاه ظروف آشپزخانه، تعمیرگاه و فروشگاه یخچال و فریزر دچار آتش سوزی شده بودند.

وی در ادامه گفت: در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی، مغازه ها بسته بودند و شعله های آتش و دود غلیظ از لا به لای کرکره های واحدهای تجاری به بیرون زبانه می کشید که آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، جریان اصلی برق و گاز مغازه ها را قطع کردند و پس از برش قسمتی از کرکره ها با استفاده از تجهیزات مخصوص و دستگاه فرز، به دستگاه های تنفسی مجهز شدند و به وسیله لوله های آبرسانی از چندین سمت مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.

افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی افزود: حرارت ناشی از آتش سوزی بسیار زیاد بود اما نیروهای آتش نشانی با سرعت عمل خود و با تلاش همه جانبه در یک عملیات نفسگیر موفق شدند آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کنند و از سرایت آتش به مغازه های مجاور جلوگیری به عمل آورند.

مسعودی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و تنها خسارت مالی برجای ماند، خاطرنشان کرد: علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.

منبع: رکنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1238695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =