خالص‌سازی اتهام و بی‌انصافی در حق شهید رئیسی بود

قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی گفت: موضوعاتی مانند خالص‌سازی  اتهام و بی‌انصافی در حق شهید رئیسی بود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی در نشست خبری چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی که ۱۴ مردادماه ۱۴۰۳برگزاد شد، اظهار کرد: هم‌اکنون در آستانه‌ چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی هستیم. رهبری جهاد را یک نهاد نمی‌دانند بلکه معتقدند اهمیت کار جهادی به گونه‌ای است که می‌تواند کوه مشکلات را جا به جا کند. جهاد با شعار ما می‌توانیم شکل گرفته و در ۴۴ سال به ایمان و تلاش به راه خود ادامه داده است.

وی افزود: رهبری در جلسه تنفیذ ریاست جمهوری فرمود که کشور ظرفیت بالایی دارد و ما باید بتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا مشکلات کشور را برطرف کنیم.

حسن فارسی قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی در ادامه این نشست اظهار کرد: نگاه شهید جمهور به علم و پیشرفت ویژه بود. ایشان حتی تاکید داشت که رئیس پیشین جهاد به همکاری خود با مجموعه ادامه دهد. در این راستا، رئیس پیشین جهاد به عنوان هیئت امنای جهاد منصوب شد.

وی افزود: شهید رئیسی و رئیس فعلی جهاد این نهاد را به عنوان یک باشگاه سیاسی نمی‌دیدند. موضوعاتی مانند خالص‌سازی اتهام و بی‌انصافی در حق شهید رئیس بود. ۳۴ نفر از نیروهای جهاد در این دوره از مجموعه جهاد خارج شدند با این توضیح که ۴ نفر بازنشسته شده بودند، ۷ نفر استعفا دادند و دیگران هم به دلایل غیرسیاسی قطع همکاری کردند

فارسی خاطرنشان کرد: برنامه سالگرد تاسیس جهاد روز سه‌شنبه در مرقد امام خمینی با تجدید میثاق آغاز خواهد شد. در ادامه در دانشگاه علم و فرهنگ پنج اثر نوآوری و فناوری رونمایی خواهد شد. سامانه برخط اطلس فرهنگی هم رونمایی می‌شود. معرفی جهادگران ممتاز و شایسته تقدیر یکی دیگر از برنامه‌های ما است. ۴۱ نفر از حوزه‌های پژوهش، آموزش، فناوری و فرهنگی به عنوان شایسته تقدیر معرفی می‌شوند. ۵ نفر از جهادگران به عنوان جهادگر ممتاز تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =