قاچاقچی اسلحه در شهرک غرب تهران دستگیر شد

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری شروری که اقدام به قاچاق اسلحه و خرید و فروش آن در تهران کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ چندی پیش خبری را در خصوص نگهداری و خرید و فروش سلاح جنگی در محدوده شهرک غرب تهران دریافت کرده و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در جریان بررسی‌های انجام شده توسط ماموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات مشخص شد متهم یکی از افراد شرور و اراذل و اوباش منطقه است که با شناسایی هویت و مخفیات این فرد ، متهم تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۴ فعال ارزی غیرمجاز در تهران

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی نیز انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات دریافت شد، گفت:‌ با اخذ مجوزهای مربوطه ماموران در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین محل دستگیری وی را نیز مورد بازرسی قرار دادند که در جریان آن یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب هم کشف و ضبط شد.

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: متهم که جزو اشرار سابقه‌دار بود، در جریان تحقیقات پلیسی به جرم خود مبنی بر قاچاق اسلحه و فروش آن در تهران اعتراف کرد. این فرد پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا ارجاع داده شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1238925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =