جشنواره کتابخوانی عصر امید در واحد رودهن برگزار می‌شود/ رونمایی از پوستر جشنواره با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن گفت: جشنواره کتابخوانی عصر امید از سری برنامه های جشنواره امامت و مهدویت در واحد رودهن تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فریده دوکانه ای فرد اظهار کرد: پوستر جشنواره کتابخوانی عصر امید از سری برنامه های چهارمین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت که دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن میزبانی آن را بر عهده دارد، با حضور دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی؛ در رودهن رونمایی شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن با بیان اینکه این واحد دانشگاهی اولین سالی است که میزبان برنامه های جشنواره امامت و مهدویت است ادامه داد: در راستای افزایش شرکت کنندگان در جشنواره کتابخوانی عصر امید، اطلاع رسانی گسترده در سامانه و شبکه‌های مجازی واحد رودهن و همچنین تبلیغ حضوری در مدارس سمای این واحد انجام می‌شود.

وی افزاد: برای حضور هرچه بیشتر شرکت کنندگان در این جشنواره، مقرر شد از استادان قرآن واحد و کانون قرآن و عترت دعوت شود تا دانشجویان را برای حضور در جشنواره تشویق کنند. همچنین استادان قرآن واحد در ارزیابی فایل‌های صوتی ارسالی مشارکت داشته باشند.

دوکانه ای فرد یادآور شد:کانون‌هایی که از نظر محتوا و ماموریتی با موضوع جشنواره ارتباط دارند مانند کانون قرآن و عترت، کانون مهدویت و کانون معراج در برگزاری جشنواره مشارکت خواهند داشت.

به گفته وی؛ علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دبیرخانه به آدرسemamat.iau.ir مراجعه کنند. همچنین از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۷۶۵۰۷۶۳۲ و ایمیل farhangi.riau@gmail.com سئوالات و یا دیگر موارد مد نظر خود را با کارشناسان مطرح کنند.

گفتنی است؛ چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می شود علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =