در دولت شهید رئیسی هر ۳ روز یک روستا در استان از نعمت آب سالم برخوردار شده‌اند

استاندار کرمانشاه گفت: در طول خدمت دولت شهید رئیسی بیش از ۳۵۰ روستای استان کرمانشاه از تنش آبی خارج شدند و به طور متوسط هر سه روز، یک روستا از نعمت آب سالم و پایدار بهره‌مند شد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی، روز شنبه(۲۰ مرداد) در جریان سفر شهرستانی به گیلانغرب و در آیین بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۲۵ روستای دهستان ویژنان این شهرستان گفت: مردم این منطقه در طول سال‌های دفاع مقدس از این سرزمین دفاع کردند و حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

وی یادآور شد: امکان بهره‌مندی از آب آشامیدنی سالم برای این مردم عزیز باید سال‌ها پیش از این فراهم می‌شد، ولی به دلایل مختلف افتخار انجام این کار نصیب مدیریت فعلی شد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: طی این سال‌ها مدیریت ارشد استان تمام توان خود را بکار گرفته تا از منابع مختلف استانی و ملی اعتبارات مورد نیاز حوزه آبرسانی را تامین کند و در این میان شهرستان مرزی گیلانغرب با توجه به شرایط اقلیمی و گرمای هوا در اولویت قرار داشته است.‌

وی افزود: امروز شاهد بهره‌برداری از طرح آبرسانی به ۲۵ روستای شهرستان گیلانغرب بودیم و آبرسانی به ۸۰ روستای دیگر نیز در مراحل پایانی قرار دارد.

صحرایی یادآور شد: این اهتمام و جدیت برای آبرسانی به بقیه شهرستان‌ها هم وجود دارد و طرح‌های مربوطه با شتاب لازم در حال انجام است.

وی گفت: در طول خدمت دولت شهید رئیسی بیش از ۳۵۰ روستای استان کرمانشاه از تنش آبی خارج شدند و به طور متوسط هر سه روز، یک روستا از نعمت آب سالم و پایدار بهره‌مند شد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: هنوز روستاهای زیادی نیازمند آبرسانی هستند، ولی با توجه به همت جهادی و روحیه انقلابی مدیران استان، این نهضت آبرسانی تا آخرین روستا ادامه دارد.

خبرنگار: رضا میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1239631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =