توضیحات وزیر پیشنهادی ارتباطات درباره رفع فیلترینگ

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن درباره صحبت وزیر پیشنهادی درخصوص فیلترینگ، گفت: اقای هاشمی بیان کرد که براساس سیاست‌های کلی عمل می‌کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی حدادی در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه، ۲۳ مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن به حضور ستار هاشمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره کرد و گفت: یکی از موضوعات بررسی شده در این نشست وضعیت اجرای شبکه ملی اطلاعات بود که در حال حاضر ۶۰ درصد این شبکه اجرایی شده است و وزیر پیشنهادی نیز تاکید کرد که شبکه ملی اطلاعات باید به صورت کامل اجرایی شود.

بیشتر بخوانید:

هزینه دور زدن فیلترینگ و تحریم‌ها روی دوش مردم/سیم کارت بدون فیلتر ۹۰میلیون تومان!

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اجرای فیبر نوری از دیگر برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات بود؛ برای اجرای این پروژه اعتبارات مناسبی در بودجه پیش‌بینی شده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با اشاره به برنامه هاشمی برای پیشرفت اقتصاد دیجیتال، افزود: این موضوع یکی از محوری‌ترین برنامه‌های وزیر پیشنهادی ارتباطات است؛ آقای هاشمی بر اجرای قانون دوام نیز تاکید کرد.

حدادی درباره صحبت وزیر پیشنهادی درخصوص فیلترینگ، ادامه داد: اقای هاشمی بیان کرد که براساس سیاست‌های کلی عمل می‌کند.

وی در ادامه به این نکته نیز اشاره کرد که مردم از سازوکار فعلی رضایت ندارند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به صحبت اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، بیان کرد: اعضای کمیسیون صنایع بر افزایش سرعت اینترنت تاکید داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =