ثبت‌نام ۱۰ هزار نفر در سومین دوره طرح دستیار آموزشی

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تا کنون قریب به ۱۰ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای سومین دوره طرح دستیاری آموزشی اعلام آمادگی و ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند.

حامد حسن‌پور، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اظهار کرد: تا کنون قریب به ۱۰ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای سومین دوره طرح دستیاری آموزشی اعلام آمادگی و ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند و هر لحظه نیز به آمار متقاضیان افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت نام متقاضیان در طرح دستیاری آموزشی و نیز اعلام آمادگی تدریس در نیمسال پیش‌ رو از ۲۲ مردادماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۷ مردادماه نیز ادامه خواهد داشت. متقاضیان این طرح می‌توانند از طریق سامانه دستیاری آموزشی به آدرس https://bpj.iau.ir/ta اقدام کنند.

حسن پور با اشاره به اینکه تعدادی از دستیاران آموزشی دو دوره گذشته نیز که فاقد صلاحیت و شایستگی‌های لازم برای تدریس شناخته شدند و امتیاز لازم را کسب نکردند، از این طرح کنار گذاشته شدند و فرصت مجدد نیز برای این افراد امکان‌پذیر نیست، اضافه کرد: در دو دوره گذشته حدود ۱۸ هزار دستیار آموزشی از سراسر کشور جذب شدند.

وی در خصوص معافیت از شهریه دستیاران آموزشی نیز خاطرنشان کرد: معافیت از شهریه برای بخش اعظمی از دستیاران آموزشی مربوط به نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در حساب آموزشیار دستیاران ذینفع اعمال شده است و باشگاه اعمال معافیت از شهریه دستیاران شاهد و ایثارگر را نیز پیگیری می‌کند و با همکاری معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه، معافیت از شهریه دستیاران مربوط به نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ تا پایان تابستان اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1239942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =