یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس می‌رسد؟

یحیی گل محمدی به دلیل دریافت نکردن مجوز فعالیت، در بازی شب گذشته مقابل نساجی، تیم خود را از روی سکوها هدایت کرد که حضورش در بازی مقابل پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در خبرها آمده بود چهار مربی لیگ برتری مجوز فعالیت دریافت نکرده اند. یکی از این مربیان یحیی گل محمدی است. یحیی گل محمدی سرمربی تیم فولاد در صورتی خودش را آماده می‌کرد تا برابر تیم نساجی روی نیمکت بنشیند که به دلیل عدم ‌صدور کارتش، مجبور شد تیم فولاد را از روی سکوی تماشاگران هدایت کند.

بیشتر بخوانید:

بازیکن جدید پرسپولیس برزیلی است

اگرچه قرمزهای اهواز موفق به شکست میزبانشان شدند اما خبر بد برای این تیم اهوازی این است که کماکان مشکل غیر فوتبالی، گل محمدی حل نشده و مشخص نیست او مجوز نشستن روی نیمکت را در لیگ جاری پیدا می کند یا نه؟

اگر مشکل او حل نشود، شاید مجبور شود علی رغم میل باطنی از هدایت فولاد کناره‌گیری کند. البته مدیران این باشگاه وعده دادند که مشکل او به زودی حل خواهد شد.

تیم پرسپولیس و فولاد در هفته سوم لیگ برتر رو در روی هم قرار می گیرند و باید منتظر ماند و دید در آن بازی یحیی گل محمدی برابر شاگردان سابقش، روی نیمکت می نشیند یا حمید مطهری این وظیفه را به عهده می گیرد.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1240197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =