٨۵ درصد از دانش آموزان خراسان‌شمالی ثبت نام شدند

ابوالقاسم اکبری، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از ثبت نام ٨۵ درصد از دانش آموزان خراسان‌شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، ابوالقاسم اکبری، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: ۸۵ درصد از ثبت نام دانش آموزان در استان انجام شده است و نیز ۸۵ درصد ثبت سفارش کتاب درسی نیز صورت گرفته و کتاب‌ها به استان وارد شده و در زمان مقرر توزیع خواهد شد.

وی گفت: ثبت نام ۹۷ درصد از دانش آموزان در دوره ابتدایی در استان نیز نهایی شده است و ثبت نام سه درصد باقی مانده هم تا پایان مرداد تعیین تکلیف می‌شود.

مدیر کل‌ آموزش و پرورش استان افزود: در حال حاضر ۴۹ مدرسه هیات امنایی در استان وجود دارد که با صدور مجوز ۶ آموزشگاه در این جلسه شورای آموزش و پرورش تعداد این آموزشگاه‌ها به ۵۵ آموزشگاه خواهد رسید.

اکبری با بیان اینکه سال گذشته برای تجهیز مدارس استان بیش از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد، افزود: امسال نیز پروژه‌های آموزشی زیادی در مهرماه در استان آماده افتتاح است .

وی اضافه کرد: امسال هزار و ۷۰۰ ردیف شغلی از طریق آزمون‌های استخدامی و کنکور سراسری جذب شد که از این تعداد ۳۳۰ نفر در مقطع ابتدایی، ۳۷۳ نفر به عنوان نیروی کیفیت بخشی و مابقی در مقطع متوسطه و هنرستان ها جذب می‌شوند.

خبرنگار: متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1240367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =