صحرایی: نیروی‌های خرید خدمات آموزش و پرورش تعیین تکلیف می‌شوند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ماده واحده کاهش تنوع مدارس، آیین نامه مسیر رشد معلمی و چارچوب شایستگی‌های پایه و مدرسه تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مصوب شده است گفت: منتظر ابلاغ آن توسط رییس‌جمهور هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رضامراد صحرایی در جلسه پروژه مهر که با حضور اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش و اعضای جامعه خیرین کشور برگزار شد، با بیان اینکه دستور العمل موضوع مدرسه‌یاری تهیه شده و آماده ابلاغ توسط رئیس جمهور است افزود: این موضوع راه جدیدی را باز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

میانگین حقوق معلمان اعلام شد

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ماده واحده کاهش تنوع مدارس و آیین نامه مسیر رشد معلمی و چارچوب شایستگی‌های پایه و مدرسه تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز مصوب شده است ادامه داد: منتظر ابلاغ آن توسط رییس‌جمهور هستیم.

صحرایی با بیان اینکه سازمان نوسازی مدارس اهتمام خود را بر تکمیل پروژه‌های ناتمام برای شروع مهر ماه باشکوه بگذارد گفت: پروژه مهر یک پروژه ملی است نه پروژه دستگاهی؛ از آبان گذشته تا امروز هر هفته اتاق وضعیت نیروی انسانی برای برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش خصوصا برای مهر ۱۴۰۳ برگزارشده است.

وی با بیان اینکه اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی نسبت به سال گذشته حداقل ۲ ماه به عقب کشیده شده است عنوان کرد: موافقت اولیه برای تعیین تکلیف نیروی‌های خرید خدمات گرفته شده است، برنامه ریزی لازم برای قرار داد کار معین آنها در پیش گرفته شده است و دولت به دنبال رفع مشکلات آنهاست.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ثبت‌نام کتاب درسی بسیار مهم است که نباید از آن غافل شد اظهار کرد: تشکیل منظم و هدفمند شورای آموزش و پرورش استان‌ها با محوریت پروژه مهر در سال جاری مهم‌ترین برنامه پیش‌روی استان‌ها است.

انتهای پیام/


کد خبر: 1240208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =