واکنش زنوزی به دخالت پزشکیان در پرونده بیرانوند

مالک باشگاه تراکتور، شائبه دخالت رییس‌جمهور و معاون پارلمانی دولت در رأی بیرانوند را فرافکنی و جوسازی عنوان کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمدرضا زنوزی‌مطلق در واکنش به شائبه‌های مطرح شده در خصوص اعمال نفوذ و دخالت برخی مقامات دولتی و استانی در پرونده علیرضا بیرانوند، اظهار کرد: اول این که همچنان بر گفته‌های قبلی خود تأکید دارم و به صراحت اعلام می‌کنم که طرف حساب آقایان من و تراکتور هستیم، افراد و شخصیت‌های دیگر را وارد این موضوع نکنید، این عزیزان کارهای مهم‌تری دارند.

بیشتر بخوانید:

زمان اعلام رای پرونده علیرضا بیرانوند مشخص شد

مالک باشگاه تراکتور با بیان این که دولت و در رأس آن دکتر پزشکیان پیگیر امورات کلان کشور هستند، گفت: حریف شما من هستم و برای این موضوعات کوچک پای رییس جمهور، امام جمعه و معاون پارلمانی دولت را وسط نکشید، مسئولان فوق به دنبال برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف کلان و ملی هستند و مسائلی مانند پرونده بیرانوند اساساً دغدغه‌ این عزیزان نیست، شاید هم وساطت افرادی از دولت‌های وقت، در آبروریزی‌های بین‌المللی دوستان باعث ایجاد چنین شائبه‌هایی شده و تصور دارند که ما هم برای حل مشکلات راه آنان را خواهیم رفت. بهتر است آقایان به‌جای فرافکنی و جوسازی، شفاف و علنی پاسخ ابهامات را بدهند.

زنوزی خاطرنشان کرد: حاشیه‌سازی برای تراکتور عادت دیرینه بعضی رسانه‌های رنگی است که ظاهراً در سوراخ‌های فدراسیون هم نفوذ دارند و در آستانه بازی با دو تیم خاص، شدت این امر بیش‌تر می‌شود. فقط امیدواریم که متولیان امر تحت تاثیر این جوسازی‌ها قرار نگیرند و بر مدار عدالت و قانون حرکت کنند که در غیر این صورت، گردابی شکل می‌گیرد که همه آنان را دامن‌گیر خواهد کرد.

انتهای پیام

کد خبر: 1240414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =