پیشکسوت پرسپولیس: بیرانوند اسم عینکش را نمی‌تواند بنویسد اما برای ما ژست می‌گیرد

پیشکسوت پرسپولیس درباره صحبت‌های علیرضا بیرانوند در مورد جدایی از سرخ‌ها گفت که دروازه‌بان شماره یک حال حاضر تیم ملی و پیشین پرسپولیس به دلیل پیشنهاد ۶۰ میلیاردی زنوزی از این تیم جدا شد و جدایی او ارتباطی به پیشکسوتان نداشت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ بهروز سلطانی در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس و روند نقل و انتقالاتی آن اظهار کرد: مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس باید در مورد جذب دروازه‌بان نظر بدهد و آن را انتخاب کند و حتی درویش و سرمربی تیم نباید در آن مداخله کنند. باشگاه پرسپولیس باید از پیشکسوتان خود برای بهتر شدن روند باشگاه کمک بگیرد و در این صورت اگر یک بازیکن عملکرد بدی داشته باشد، دیگر پیشکسوت حق انتقاد از او را ندارد. چند روز قبل در دفتر درویش مدیرعامل باشگاه بودم و به من گفت که گئورگی گولسیانی را به دلیل زخم بودن پایش نمی‌خواهم که این موضوع من را میخکوب کرد که چرا مدیرعامل باشگاه بازیکنی که در یورو برای تیم ملی‌اش به میدان رفته را نمی‌خواهد.

بیشتر بخوانید:

استوری علیرضا بیرانوند داغ دل پرسپولیسی‌ها را تازه کرد + عکس

وی افزود: در ادوار گذشته افرادی آمدند که پیشکسوتان را به باشگاه دعوت می‌کردند و از آنها نظر می‌خواستند و برخی مواقع در حضور خبرنگاران جلسه برگزار می‌شد تا به جمع بندی خوبی برسند اما در حال حاضر باشگاه پرسپولیس پشت درهای بسته کار خود را جلو می‌برد و به حرف کسی گوش نمی‌دهد. همه ما می‌دانیم که رضا درویش نهایتا دو ماه دیگر از این باشگاه می‌رود.اگر با این روند پرسپولیس پیش برود با توجه به اینکه امیر رضا رفیعی دروزاه بان خوبی است، همانند احمد گوهری از این تیم می‌رود. بارها به مدیر عامل باشگاه اعلام کردیم که مهدی لیموچی تمایل زیادی به پرسپولیسی شدن دارد اما درویش هیچ اقدامی انجام نداد و کار خودش را پیش برد.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس در مورد صحبت‌های علیرضا بیرانوند در خصوص رفتن از این تیم و مصاحبه‌های پیشکسوتان علیه او گفت: من همیشه از دروازه‌بان‌هایی حمایت کردم که برای حضور در دروازه خوب نبودند. علیرضا بیرانوند اعلام کرد که پیشکسوتان پرسپولیس باعث شدند که من از تیمم جدا شوم، در حالی که همه می دانند تنها دلیل رفتن او به تراکتور مبلغ قرارداد آنها بود. آیا رقم ۶۰ میلیاردی قرارداد جدیدش را پیشکسوتان تعیین کردند؟ آقای بیرانوند تمام هواداران از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر جلوی در ورزشگاه منتظر می‌ماند تا بازی شما را ببیند ولی شما با عینک ریبن در حالی که نمی توانی آن را بنویسی، در کنار سواحل ژست می گیری؟ بیرانوند باید دست هواداران را ببوسد. ای کاش کمی با احترام پرسپولیس را ترک می کردی. در آن باشگاه را باید بست که بگذارد یک بار دیگر این بازیکن وارد تیم شود.

سلطانی در مورد الکسیس گندوز دروازه‌بان جدید پرسپولیس گفت: روزهای گذشته در فضای مجازی صحبت از حضور امیر عابدزاده در پرسپولیس بود که با توجه به اینکه من یک سال با او کار کردم، او دروازه بان خوبی نیست و حضورش در تیم ملی هم تاثیری نداشت. بارها به درویش گفتم که می‌توان از کرواسی، مجارستان و ... بهترین دروازه بان را با مبلغ کم پیدا کرد اما گوش نکرد. محمدرضا اخباری، حسین پورحمیدی، پیام نیازمند، علیرضا بیرانوند و حسین حسینی دروازه بانان خوب ایران هستند و باقی آنها در سطح دو قرار دارند. برخی از آنها گل‌هایی می‌خورند که من با این سنم می توانم به راحتی آن را بگیرم. من با برخی تماس گرفتم ولی متاسفانه هیچ کدام از بازیکنانی که با آنها در ارتباطم گندوز را نمی‌شناسند و فکر می‌کنم این بازیکن را از گاوصندوق انتخاب کرده‌اند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص ورزشگاه آزادی و تختی اظهار کرد: زمانی که ورزشگاه تختی ساخته شد زمانی که مربی امیدها بودم در آن ورزشگاه تمرین کردیم که متاسفانه زمین خوبی ندارد. آن ورزشگاه تنها برای تیم ملی امید و جوانان خوب است و سرخابی‌ها نمی‌توانند در آنجا بازی کنند. مطمئن هستم که پرسپولیس و استقلال قصد ندارند در تختی میزبانی کنند چون به آزادی عادت کرده‌اند. ورزشگاه آزادی باید هر چه سریع‌تر آماده شود تا این دو در آزادی میزبان حریفان خود در آسیا و در لیگ باشند و سرخابی‌ها تنها در این استادیوم موفق می‌شوند.

وی در مورد انتقال رامین رضاییان به استقلال هم گفت: زمانی که سوشا مکانی درون دروازه پرسپولیس بود، اولین حرفی که به او زدم این بود که اخلاق و نحوه لباس پوشیدن خود را درست کند اما به حرفم گوش نکرد و وارد حاشیه شد. در حال حاضر رامین رضاییان مدافع راست جدید استقلال وارد حاشیه شده و با جواد نکونام به آخر فصل نمی‌رسد. باشگاه سپاهان زرنگ است و باید دید چه اتفاقی افتاده که این باشگاه عیسی آل‌کثیر، فرشاد احمدزاده و رامین رضاییان را به پرسپولیس و استقلال منتقل کرد. جواد نکونام سرمربی استقلال اخلاق خاص خودش را دارد و مطمئن هستم آبش با رضاییان در یک جو نمی‌رود و وضعیت هر روز بد و بدتر خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

انتهای پیام/

کد خبر: 1239190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =